ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Αριθ. 2/39056/0004/22.05.2017

Τροποποίηση της αριθμ. 2/95230/0004/24-10-2013 (Β΄ 2730) απόφασης του Υπουργού Οικονομικών.

Αριθ. 2/39056/0004

(ΦΕΚ Β΄ 1920/01.06.2017)

Τροποποίηση της αριθμ. 2/95230/0004/24-10-2013 (Β΄ 2730) απόφασης του Υπουργού Οικονομικών.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις :

α) του άρθρου 7 του ν. 4374/2016 (Α΄ 50),

β) των άρθρων 15 και 16 του ν. 3614/2007 «Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2007 - 2013» (Α΄ 267), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,

γ) των άρθρων 11 και 12 του ν. 4314/2014 «Για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014-2020, Β) Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2012 (ΕΕ L 156/16.06.2012) στο ελληνικό δίκαιο, τροποποίηση του ν. 3419/2005 (Α΄ 297) και άλλες διατάξεις» (Α΄ 265), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,

δ) του άρθρου 14 του ν. 3492/2006 «Οργάνωση συστήματος ελέγχου για τη διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης του κρατικού προϋπολογισμού και των εκτός του κρατικού προϋπολογισμού φορέων και άλλες διατάξεις» (Α΄ 210),όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει,

ε) των άρθρων 11 και 12 του ν. 4151/2013 «Ρυθμίσεις για την τροποποίηση και τη βελτίωση συνταξιοδοτικών, δημοσιονομικών, διοικητικών και λοιπών διατάξεων του Υπουργείου Οικονομικών» (Α΄ 103), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,

στ) του ν. 4254/2014 (Α΄ 85), όπως ισχύει,

ζ) του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98),

η) του π.δ. 111/2014 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών» (Α΄ 178), όπως ισχύει,

θ) του π.δ. 80/2016 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες» (Α΄ 145).

2. Την αριθμ. 2/95230/0004/24-10-2013 (Β΄ 2730) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

Τροποποιούμε την αριθμ. 2/95230/0004/24-10-2013 (ΦΕΚ Β΄ 2730) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ως εξής:

Άρθρο πρώτο

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Α΄ ΤΗΣ ΑΡΙΘΜ. 2/95230/0004/24-10-2013

(ΦΕΚ Β΄ 2730) ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Αντικαθιστούμε το Κεφάλαιο Α΄ της 2/95230/0004/24-10-2013 (ΦΕΚ Β΄ 2730) απόφασης του Υπουργού Οικονομικών ως εξής:

«ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄

ΜΗΤΡΩΟ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΤΗΣ Ε.Δ.ΕΛ.

(άρθρο 12 του ν. 4151/2013)

Άρθρο 1

ΤΗΡΗΣΗ ΜΗΤΡΩΟΥ

1. Στην Αυτοτελή Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών τηρείται Μητρώο Δημοσιονομικών Ελεγκτών και Ελεγκτών της Ε.Δ.ΕΛ., το οποίο συστάθηκε με το ν. 4151/2013 (Α΄ 103).

2. Το Μητρώο χρησιμοποιείται προκειμένου να καλύπτονται οι ανάγκες του ελεγκτικού έργου της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

3. Το Μητρώο δεν έχει περιορισμό κατώτατου ή ανώτατου αριθμού εγγεγραμμένων.

4. α. Οι ήδη εγγεγραμμένοι στο Μητρώο καθώς και όσοι εγγράφονται σύμφωνα με τη διαδικασία της παρούσας παραμένουν εγγεγραμμένοι σε αυτό εκτός εάν συντρέχει λόγος διαγραφής τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3.

β. Στο Μητρώο δύνανται να ενταχθούν εφεξής μετά από αίτηση τους υπάλληλοι του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι πληρούν σωρευτικά τα παρακάτω κριτήρια:

αα) Είναι κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (TE),

ββ) Έχουν συνολικά διετή θητεία στις υπηρεσίες της περ. 4β του παρόντος ή αναγνωρισμένη προϋπηρεσία σε οποιαδήποτε ελεγκτική υπηρεσία του Ελληνικού Δημοσίου,

γγ) δεν έχουν καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αναφερόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 3 του παρόντος αδικήματα και δεν τους έχει επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής κατά το άρθρο 145 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. που κυρώθηκε με το ν. 3528/2007, αντικαταστάθηκε από το άρθρο δεύτερο του ν. 4057/2012 και ισχύει,

δδ) δεν τελούν σε διαθεσιμότητα ή αργία.

5. Υπάλληλοι κατηγοριών Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης που διορίζονται για πρώτη φορά στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και τοποθετούνται σε Υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων, μέχρι την ένταξη τους στο Μητρώο Δημοσιονομικών Ελεγκτών και Ελεγκτών της ΕΔΕΛ, δύνανται, με απόφαση του Προϊσταμένου της ανωτέρω Γενικής Διεύθυνσης, να διενεργούν ελέγχους αρμοδιότητάς της. Με όμοια απόφαση, μπορούν να διενεργούν ελέγχους και υπάλληλοι κατηγοριών ΠΕ και TE, οι οποίοι υπηρετούν με απόσπαση στις Διευθύνσεις της εν λόγω Γενικής Διεύθυνσης, για όσο χρόνο διαρκεί η απόσπασή τους.

Άρθρο 2

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ

1. Οι υπάλληλοι που επιθυμούν να ενταχθούν στο Μητρώο υποβάλουν αίτηση στην Αυτοτελή Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών. Οι αιτήσεις εξετάζονται από Επιτροπή Αξιολόγησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του παρόντος.

2. Η αξιολόγηση των αιτήσεων των υπαλλήλων για ένταξη τους στο Μητρώο γίνεται μία φορά το χρόνο, κατά τον μήνα Μάιο εκάστου έτους, ως εξής:

α) Η Αυτοτελής Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών στην οποία τηρείται το Μητρώο, το 2ο δεκαπενθήμερο του μηνός Ιανουαρίου εκάστου έτους απευθύνει γραπτή πρόσκληση προς όλους τους υπαλλήλους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών και της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών για υποβολή αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ένταξη στο Μητρώο Δημοσιονομικών Ελεγκτών και Ελεγκτών της ΕΔΕΛ.

β) Η πρόσκληση αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομικών και παραμένει αναρτημένη έως και τη λήξη της περιόδου υποβολής αιτήσεων. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι η 30η Απριλίου εκάστου έτους. Μετά την καταληκτική ημερομηνία, η Διεύθυνση στην οποία τηρείται το Μητρώο, το Ιο δεκαήμερο του Μαΐου εκάστου έτους, προωθεί στην Επιτροπή Αξιολόγησης τους φακέλους των υπαλλήλων οι οποίοι έχουν υποβάλει αίτηση για ένταξη στο Μητρώο.

Ειδικά, κατά την πρώτη εφαρμογή μετά τη δημοσίευση της παρούσας, καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων ένταξης για το έτος 2017 ορίζεται η 26η Ιουνίου. Η Αυτοτελής Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης του Υπουργείου Οικονομικών θα προωθήσει στην Επιτροπή Αξιολόγησης τους φακέλους των υποψηφίων μέχρι τις 10 Ιουλίου του τρέχοντος έτους.

3. Η ανωτέρω Επιτροπή (διαρκής) είναι τριμελής και απαρτίζεται από:

α) Τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, ως Πρόεδρο,

β) έναν (1) εκ των Προϊσταμένων των Διευθύνσεων Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων, ως Μέλος και

γ) ένα (1) εν ενεργεία Μέλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ως Μέλος. Για κάθε τακτικό μέλος της Επιτροπής ορίζεται και αντίστοιχο αναπληρωματικό.

4. Η Επιτροπή Αξιολόγησης, κατόπιν ελέγχου της συνδρομής των προϋποθέσεων των υποψηφίων και επιλογής αυτών, καταθέτει το σχετικό πρακτικό επιλογής στην Αυτοτελή Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών, η οποία: α) επικαιροποιεί το Μητρώο με τα νέα μέλη και β) ενημερώνει εγγράφως με απόδειξη παραλαβής τυχόν απορριφθέντες υποψηφίους.

5. α) Τυχόν ενστάσεις υποψηφίων κατά απόφασης της Επιτροπής Αξιολόγησης υποβάλλονται εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ενημέρωση τους και εξετάζονται από Τριμελή Επιτροπή Ενστάσεων (διαρκή), η οποία συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ως ακολούθως:

αα) Έναν (1) Προϊστάμενο Γενικής Διεύθυνσης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, εκτός του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων, ως Πρόεδρο,

ββ) τον Προϊστάμενο της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών, ως Μέλος και

γγ) ένα (1) εν ενεργεία Μέλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, εκτός αυτού που μετέχει στην Επιτροπή Αξιολόγησης, ως Μέλος, με τους αντίστοιχους αναπληρωματικούς τους.

Κάθε μέλος της επιτροπής ενστάσεων πρέπει να ανήκει τουλάχιστον στο ίδιο ή ανώτερο ιεραρχικό επίπεδο με το αντίστοιχο μέλος της Επιτροπής Αξιολόγησης.

β) Η Επιτροπή Ενστάσεων καταθέτει το σχετικό πρακτικό στην Αυτοτελή Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών, η οποία: αα) ενημερώνει σχετικά εγγράφως με απόδειξη παραλαβής τους υπαλλήλους και ββ) σε περίπτωση αποδοχής της ένστασης επικαιροποιεί το Μητρώο με τα νέα μέλη.

γ) Οι Επιτροπές υποστηρίζονται γραμματειακά από υπάλληλο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους ή της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών ή της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών με τον αναπληρωτή του.

6. Η διαδικασία ένταξης στο Μητρώο ολοκληρώνεται υποχρεωτικά εντός διμήνου από την ημερομηνία προώθησης των φακέλων των ενδιαφερομένων στην Επιτροπή Αξιολόγησης συμπεριλαμβανομένης και της εξέτασης τυχόν ενστάσεων.

7. Οι υπάλληλοι που εγγράφονται στο Μητρώο θα συμμετέχουν σε διαδικασίες εκπαίδευσης που θα λαμβάνουν χώρα ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Η συνεχής εκπαίδευση θα πραγματοποιείται κυρίως μέσω σεμιναρίων τα οποία θα σχεδιάζονται από κοινού από την Αυτοτελή Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών, τη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων και το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Τα σεμινάρια καθώς και οι εκπαιδευόμενοι σε αυτά πιστοποιούνται από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.

Άρθρο 3

ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΤΡΩΟ

1. Εγγεγραμμένο μέλος του Μητρώου τίθεται σε αναστολή δικαιώματος διενέργειας ελέγχων για όσο διάστημα διαρκεί ποινική δίωξη σε βάρος του i) για κακούργημα είτε, ii) για έγκλημα σχετικό με τα υπομνήματα (άρθρα 216 επ. ΠΚ), την απονομή δικαιοσύνης (άρθρα 224 επ. ΠΚ), την Υπηρεσία (άρθρα 235 επ. ΠΚ), παραβίαση απορρήτων (άρθρα 370 επ. ΠΚ), καθώς και κλοπή, υπεξαίρεση (είτε κοινή είτε στην υπηρεσία), απάτη, εκβίαση, συκοφαντική δυσφήμιση, ή οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας (άρθρα 336 επ. ΠΚ).

2. Εγγεγραμμένο μέλος του Μητρώου διαγράφεται, εφόσον:

α) έχει καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αδικήματα της προηγούμενης παραγράφου,

β) στερηθεί λόγω καταδίκης τα πολιτικά του δικαιώματα και για όσο χρόνο διαρκεί η στέρηση αυτή,

γ) υποβληθεί σε στερητική δικαστική συμπαράσταση (πλήρη ή μερική), σε επικουρική δικαστική συμπαράσταση (πλήρη ή μερική) ή το Δικαστήριο έχει αποφασίσει συνδυασμό των δύο προηγούμενων ρυθμίσεων,

δ) τεθεί σε διαθεσιμότητα ή αργία ή του επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα, μέχρι τη διαγραφή της ποινής κατά το άρθρο 145 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. όπως κυρώθηκε με το ν. 3528/2007, αντικαταστάθηκε από το άρθρο δεύτερο του ν. 4057/2012 και ισχύει,

ε) αξιολογηθεί αρνητικά από την Επιτροπή Αξιολόγησης η ανταπόκριση του στα ελεγκτικά καθήκοντα που του έχουν ανατεθεί, βάσει αιτιολογημένης εισήγησης του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων, μετά από πρόταση του Προϊσταμένου της καθ" ύλην αρμόδιας Διεύθυνσης Ελέγχου. Η αιτιολογημένη εισήγηση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων υποβάλλεται στην Επιτροπή Αξιολόγησης της παραγράφου 3 του άρθρου 2 έως τέλος Απριλίου εκάστου έτους.

Ενστάσεις κατά της απόφασης της Επιτροπής για διαγραφή μέλους σύμφωνα με την ανωτέρω περίπτωση (ε) εξετάζονται από την Επιτροπή Ενστάσεων της παρ. 5 του άρθρου 2 της παρούσας,

στ) υποβάλει οικειοθελώς αίτηση διαγραφής του από το Μητρώο.

Εφ" όσον συντρέχουν οι ανωτέρω περιπτώσεις 2.α έως δ΄ και 2.στ΄ η διαγραφή γίνεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

3. Η Αυτοτελής Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών το 2ο δεκαήμερο του Μαΐου εκάστου έτους προβαίνει στην επικαιροποίηση του Μητρώου, με αυτοδίκαιη διαγραφή των εγγεγραμμένων ελεγκτών που έχουν αποσπασθεί ή μεταταχθεί ή συνταξιοδοτηθεί ή έχουν λάβει πάσης φύσεως άδεια πέραν του έτους, μη συνυπολογιζομένων των αδειών μητρότητας του άρθρου 52 του ν. 3528/2007 (Α΄ 26) και της άδειας ανατροφής τέκνου της παραγράφου 2 του άρθρου 53 του ίδιου νόμου.

Άρθρο 4

ΚΩΛΥΜΑΤΑ

1. Για τους ελέγχους που διενεργούνται εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, η εντοπιότητα συνιστά απόλυτο λόγο εξαίρεσης. Το κριτήριο εντοπιότητας συνδέεται με την ιδιότητα του μόνιμου κατοίκου σε επίπεδο ΟΤΑ α" Βαθμού και αποδεικνύεται με τη βεβαίωση μόνιμης κατοικίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 279 του «Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ν. 3463/2006, Α΄ 114).

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 6α του άρθρου 7 του ν. 4374/2016, το κώλυμα της εντοπιότητας δεν ισχύει για τους υπηρετούντες στις οργανικές θέσεις της περίπτωσης γ" της υποπαραγράφου 6 της παρ. Ε΄ του άρθρου πρώτου του ν. 4254/2014.

2. Ο εγγεγραμμένος στο Μητρώο οφείλει σε κάθε περίπτωση να δηλώσει εγγράφως στην αρμόδια Διεύθυνση που διενεργεί τον έλεγχο τυχόν κώλυμα για τη συμμετοχή του σε συγκεκριμένο έλεγχο.»

Άρθρο δεύτερο

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Γ

ΤΗΣ ΑΡΙΘΜ. 2/95230/0004/24-10-2013

(ΦΕΚ Β΄ 2730) ΑΠΟΦΑΣΗΣ

ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Αντικαθιστούμε το Κεφάλαιο Γ΄ της 2/95230/0004/24-10-2013 (ΦΕΚ Β΄ 2730) απόφασης του Υπουργού Οικονομικών ως εξής:

«ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄

ΘΗΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ

ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΤΗΣ Ε.Δ.ΕΛ.

(άρθρο 11 του ν. 4151/2013)

1. Η θητεία του Δημοσιονομικού Ελεγκτή και Ελεγκτή της Ε.Δ.ΕΛ. στις ελεγκτικές οργανικές μονάδες του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, με εξαίρεση τους υπηρετούντες σε Δ.Υ.Ε.Ε. και μη αυτοτελή Περιφερειακά Γραφεία Δημοσιονομικού Ελέγχου, δεν δύναται να υπερβεί τα έξι (6) έτη στην ίδια οργανική μονάδα επιπέδου Τμήματος της ίδιας Διεύθυνσης της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων.

2. Αρμόδιοι για την τήρηση των προβλεπόμενων στις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος Κεφαλαίου, καθώς και για την ενημέρωση της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών, είναι οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων Ελέγχων.

3. Η δια της θητείας εφαρμοζόμενη εναλλαγή προσωπικού αφορά τους υπαλλήλους όλων των κλάδων κατηγοριών ΠΕ και TE που υπηρετούν στις Διευθύνσεις Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων, καθώς και τους Προϊσταμένους Τμημάτων αυτών, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 7 του ν. 4374/2016 (Α΄ 50).»

Άρθρο τρίτο

ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Τα κεφάλαια Α΄ και Γ΄ της αριθμ. 2/95230/0004/24-10-2013 (Β΄ 2730) απόφασης καταργούνται. Κατά τα λοιπά ισχύει η ως άνω τροποποιούμενη απόφαση.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 22 Μαΐου 2017

Ο Υπουργός

ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671