ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Αριθ. πρωτ.: 2/77786/0026/26.09.2016

Αναδιοργάνωση των Γενικών Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών Υπουργείων.

Πρωτότυπο έγγραφο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜ/ΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΘΗΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΟΥ & ΔΗΜ.

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ

Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ & ΕΛΕΓΧΟΥ

ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΗΜ/ΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ

Ταχ. δ/νση: Λ. Κηφισίας 124 & Ιατρίδου 2

Ταχ. Κώδικας: 115 26, Αθήνα

Πληροφορίες

Τηλέφωνο:2106987704

Φαξ:2106987730

email : d26@glk.gr

Εξαιρετικά επείγον

Αθήνα, 26 Σεπτεμβρίου 2016

Αριθ. πρωτ.: 2/77786/0026

Προς: Ως πίνακας αποδεκτών

ΘΕΜΑ: «Αναδιοργάνωση των Γενικών Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών Υπουργείων»

ΣΧΕΤ.: Εγκύκλιός μας αριθ. 2/51290/0026/2.6.2016 (Α.Δ.Α.: 9637Η-ΩΛΦ).

1. Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού και με αφορμή την επεξεργασία των προτάσεων που απεστάλησαν στην Υπηρεσία μας, αναφορικά με την τροποποίηση των οργανικών διατάξεων των Υπουργείων και την μεταφορά, από 1.1.2017, των αρμοδιοτήτων των Υ.Δ.Ε. στις Γ.Δ.Ο.Υ., και επιπλέον για: α) την υποβοήθηση του έργου, προκειμένου να αποφευχθούν σφάλματα και παρερμηνείες, β) την ορθή, απρόσκοπτη και αποτελεσματική λειτουργία των οργανικών μονάδων των Γ.Δ.Ο.Υ., καθώς και γ) τον έγκαιρο προγραμματισμό και την ορθολογική κατανομή τόσο των αρμοδιοτήτων, όσο και του προσωπικού στις επιμέρους οργανικές μονάδες των Γ.Δ.Ο.Υ., σας αποστέλλουμε, ενδεικτικά, πίνακες με:

i) την προτεινόμενη διάρθρωση της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης σε Τμήματα και

ii) την κατανομή των αρμοδιοτήτων {μεταφερόμενες αρμοδιότητες, όπως αυτές ορίζονται στην αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κ.υ.α. (Β.1381) και επικαιροποιημένες αρμοδιότητες, όπως αυτές αναφέρονται στην αριθ. 2/89424/ΔΠΓΚ/30.11.2012 (ΑΔΑ:Β4Μ4Η-ΖΓΩ) εγκύκλιο} στα Τμήματα αυτά.

2. Επιπρόσθετα, διευκρινίζουμε ότι:

• Η πρότυπη δομή δύναται να υιοθετηθεί, με σχετικές προσαρμογές, από φορείς στην Γ.Δ.Ο.Υ. των οποίων λειτουργεί Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης.

• Σε Γ.Δ.Ο.Υ. στις οποίες δεν υφίσταται Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης, προτείνεται ανακατανομή των αρμοδιοτήτων, χωρίς συνολική αύξηση των δομών, με παράλληλη τήρηση του ασυμβίβαστου μεταξύ οργανικών μονάδων αρμοδίων για τον έλεγχο, εκκαθάριση και έκδοση εντολής πληρωμής δαπανών και αυτών που είναι αρμόδιες για την εξόφληση. Στις περιπτώσεις αυτές μπορεί να ανατεθούν οι αρμοδιότητες εξόφλησης των τίτλων πληρωμής στο Τμήμα που είναι αρμόδιο για την εκκαθάριση της μισθοδοσίας, καθώς οι δαπάνες που έχουν ανατεθεί στο Τμήμα αυτό εξοφλούνται από την Ενιαία Αρχή Πληρωμής και συνεπώς δεν υφίσταται ασυμβίβαστο.

• Σε κάθε περίπτωση, οι φορείς αξιολογώντας τις ανάγκες τους μπορούν να προβούν σε ανακατανομή των αρμοδιοτήτων οικονομικού ενδιαφέροντος, καθώς ο θεσμός των οικονομικά υπευθύνων ισχύει ήδη από το 2012 και συνεπώς υπάρχει επαρκής εμπειρία ως προς την άσκηση των υφιστάμενων αρμοδιοτήτων.

3. Τέλος, εφιστάται η προσοχή στην απαρέγκλιτη εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 1 του άρθρου 24 του ν.4270/2014 (Α.143), όπως ισχύει, σύμφωνα με τις οποίες σε κάθε Υπουργείο συνιστάται Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ), η οποία υπάγεται στην Γενική Γραμματεία του. Στην Γενική Διεύθυνση αυτή υπάγονται όλες οι οικονομικές οργανικές μονάδες και οι αρμοδιότητες οικονομικού ενδιαφέροντος του Υπουργείου.

ΠΙΝΑΚΕΣ (.pdf)

Ο Αναπλ. Υπουργός

Γεώργιος Χουλιαράκης

Ακριβές Αντίγραφο

Ο Προϊστάμενος του Αυτοτελούς Γραφείου Γραμματείας και Αρχείου

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671