ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Αρ. Πρωτ.: Δ6Δ 1127184 ΕΞ 2014/17.09.2014

Ενέργειες της Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου, ενόψει της ολοκλήρωσης των εργασιών μεταφοράς του εξοπλισμού Τμημάτων αυτής σε άλλους ορόφους του κτιρίου στέγασής της.

Πρωτότυπο έγγραφο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ

ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

ΤΜΗΜΑ Δ’

Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2

της Δ.Ο.Υ. Πολυγυρου

Ταχ. Κώδικας :101 84 ΑΘΗΝΑ

Πληροφορίες: Ιωάννα Ράνιου

Τηλέφωνο : 210-32.22.577

Fax : 210-32.30.829

Αθήνα, 17 Σεπτεμβρίου 2014

Αρ. Πρωτ.: Δ6Δ 1127184 ΕΞ 2014

ΠΡΟΣ:

Δ/νσεις: α) Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (e- Εφαρμογές)

β) Υποστήριξης Ηλεκτρονικά Συναλλασσομένων (e- Υπηρεσίες) (με την παράκληση να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.publicrevenue.gr)

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ι.Διεύθυνσεις: α) Εσωτερικού Ελέγχου: αα) Προϊστάμενο & αβ) Τμήμα Δ’(Θεσσαλονίκη) και β) Εσωτερικών Υποθέσεων: βα) Προϊστάμενο & ββ)Υποδιεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων (Θεσσαλονίκη)

ΘΕΜΑ: «Ενέργειες της Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου, ενόψει της ολοκλήρωσης των εργασιών μεταφοράς του εξοπλισμού Τμημάτων αυτής σε άλλους ορόφους του κτιρίου στέγασής της».

ΣΧΕΤ.: Το αριθ. 20224/8.9.2014 έγγραφο της αναπληρώτριας Προϊσταμένης της Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου.

1. Για τους ειδικότερους λόγους που αναφέρονται στο παραπάνω σχετικό έγγραφο, ορίζουμε ότι:

α) η Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου δεν θα πραγματοποιήσει συναλλαγές με το κοινό την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014 και

β) οι προθεσμίες εκπλήρωσης υποχρεώσεων των πολιτών που τυχόν λήγουν την 19/9/2014 παρατείνονται σύμφωνα με την αριθ. 1026510/1658/370/Α0014/ ΠΟΛ. 1101/19.3.2002 (Β' 524) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

2. Με προσωπική σας ευθύνη, οι υπάλληλοι της Δ.Ο.Υ., θα εξυπηρετούν τους πολίτες, κατά την προαναφερθείσα ημέρα, στις περιπτώσεις που κρίνετε ότι υφίσταται επείγουσα ανάγκη.

3. Για την αποφυγή προβλημάτων στην εξυπηρέτηση των πολιτών, πρέπει να εκδώσετε σχετική ανακοίνωση, την οποία θα αναρτήσετε σε εμφανή σημεία του κτιρίου στέγασης της Υπηρεσίας σας και θα την αποστείλετε στα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, προκειμένου να ενημερωθούν έγκαιρα οι ενδιαφερόμενοι πολίτες για την μη πραγματοποίηση συναλλαγών, κατά την παραπάνω ημερομηνία, για τον λόγο στον οποίο οφείλεται αυτή, καθώς και για τις ημερομηνίες μετάθεσης τυχόν προθεσμιών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο αριθ. 1026062/270/0006Δ/13.3.2006 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης.

Ακριβές Αντίγραφο                               

Η Προϊσταμένη της Γραμματείας
                  

H ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΒΒΑΪΔΟΥ

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671