ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1009215 ΕΞ 2019/21.01.2019

Καθορισμός του χρόνου παύσης λειτουργίας του Γραφείου Εξόδων του Τμήματος Δ’ - Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών, Α’ τάξεως, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) και τροποποίηση της αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/ 10-03-2017 (Β’ 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε..

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1009215 ΕΞ 2019

(ΦΕΚ Β΄ 145/29.01.2019)

Καθορισμός του χρόνου παύσης λειτουργίας του Γραφείου Εξόδων του Τμήματος Δ’ - Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών, Α’ τάξεως, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) και τροποποίηση της αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/ 10-03-2017 (Β’ 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις:

α) Του Κεφαλαίου Α’ «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/ 2016 (Α’ 94) «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα των περ. αα’, ββ’ και γγ’ της υποπαραγράφου θ’ της παρ. 4 και των παραγράφων 1 και 5 του άρθρου 14, των παρ. 1 και 3 του άρθρου 6, των άρθρων 2, 7, των παρ. 2 έως 5 του άρθρου 41 αυτού, όπως ισχύουν.

β) Της αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/10-03-2017 (Β’ 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει και ειδικότερα των άρθρων 38 και 70 αυτής.

2. Την αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28-1-2013 (Β’ 130 και Β’ 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στο Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016.

3. Το αριθ. Δ.ΕΙΣΠΡ.Δ 1185205 ΕΞ 2018/11-12-2018 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε., με θέμα «Παύση λειτουργίας του Γραφείου Εξόδων της Δ Δ.Ο.Υ. Αθηνών».

4. Την αριθ. 1 της 20/01/2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 10 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016 και την αριθ. 39/3 της 30/11/2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

5. Την ανάγκη παύσης λειτουργίας του Γραφείου Εξόδων της Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών (Α’) της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.) της Α.Α.Δ.Ε..

6. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης, δεν προκαλείται πρόσθετη δαπάνη σε βάρος του Προϋπολογισμού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.),

αποφασίζουμε:

Α. Ορίζουμε, την 01/02/2019, ως χρόνο παύσης λειτουργίας του Γραφείου Εξόδων του Τμήματος Δ’-Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.).

Β. Από την ίδια ημερομηνία, τροποποιούμε το άρθρο 38 της αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1036960 ΕΞ 2017/10-03-2017 (Β’ 968 και 1238) απόφασης, με θέμα «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, ως εξής:

1) Διαμορφώνουμε:

α) το πρώτο εδάφιο της υποπαραγράφου Γ της παραγράφου 6, ως εξής: «6.-1. Οι Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως, σε μία (1) έως δύο (2) Υποδιευθύνσεις, πέντε (5) έως δώδεκα (12) Τμήματα και δύο (2) Γραφεία, από τα οποία το ένα υπάγεται απευθείας στον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ., ως κάτωθι:»

β) το στοιχείο ii. της υποπερίπτωσης IV της περίπτωσης ϊ. «Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως» της υποπαραγράφου Α’ της παραγράφου 7, ως εξής: «7.-A.i.-IV.ii. Από την ημερομηνία παύσης λειτουργίας των Γραφείων Εξόδων, τα Τμήματα Εσόδων των Δ.Ο.Υ., στις οποίες λειτουργούσε Γραφείο Εξόδων, ασκούν και την αρμοδιότητα για την τήρηση και την κατάρτιση των βιβλίων αντιτίμων, κατασχέσεων ή εκχωρήσεων ή επισχέσεων.»

2) Διαγράφουμε:

α) το δεύτερο εδάφιο «- Στο Τμήμα Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών λειτουργεί και Γραφείο Εξόδων, μέχρι την πλήρη απομάκρυνση των πληρωμών από τις Δ.Ο.Υ..» της υποπερίπτωσης β) «Τμήμα Δ’ - Εσόδων,» της περίπτωσης Β’ της υποπαραγράφου Γ της παραγράφου 6,

β) όλο το στοιχείο iii. «Γραφείο Εξόδων της Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών» της υποπερίπτωσης IV «Τμήμα Δ’ - Εσόδων» της περίπτωσης i. «Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως» της υποπαραγράφου Α’ της παραγράφου 7,

γ) από τη στήλη «ΓΡΑΦΕΙΑ» του Πίνακα της παραγράφου 8, τη φράση «Γραφείο Εξόδων» της περίπτωσης, με α/α 61, που αφορά στη Δ’ Δ.Ο.Υ. Αθηνών.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 21 Ιανουαρίου 2019

Ο Διοικητής

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671