ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΕΡΓΑΤΙΚΑ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Υπ. Εργασίας Αριθμ. Φ.80000/οίκ.61362/16406/28.12.2016

Διάρθρωση των οργανικών μονάδων του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (NAT) (ΝΠΔΔ).

Αριθμ. Φ.80000/οίκ.61362/16406

(ΦΕΚ Β΄ 4412/30.12.2016)

Διάρθρωση των οργανικών μονάδων του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (NAT) (ΝΠΔΔ).

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ

ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις

α) των παρ. 1 του άρθρου 51 και της παρ. 2 του άρθρου 73 του ν. 4387/2016 «Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 85).

β) του άρθρου 90 του «Κώδικα της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα», που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ/τος 63/2005 (ΦΕΚ Α΄98).

γ) Το π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α΄210).

δ) του άρθρου 1 του π.δ/τος 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

ε) του π.δ/τος 73/23-9-2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α΄ 116).

2. Την υπ" αριθμ. οικ.44549/Δ9.12193/8-10-15 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπ. Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Αναστάσιο Πετρόπουλο» (ΦΕΚ Β΄ 2169), όπως ισχύει.

3. Την υπ" αριθμ. 20/1-12-2016 πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου του NAT.

4. Το γεγονός ότι δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού και του προϋπολογισμού του Ταμείου για το οικονομικό έτος 2017 και για τα επόμενα έτη, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 56378/14949/22-12-2016 εισηγητική έκθεση του προϊστάμενου Οικονομικών Υπηρεσιών του ΥΠ.Ε.Κ.Α.Α.,

αποφασίζουμε:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ

Άρθρο 1

Διάρθρωση

To NAT διαρθρώνεται ως εξής:

Α. Υπηρεσίες υπαγόμενες απευθείας στον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του NAT

1. Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου και Εύρυθμης Λειτουργίας

2. Τμήμα Νομικών Υποθέσεων

3. Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου

4. Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων

Β. Γενική Διεύθυνση

Άρθρο 2

Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου και Εύρυθμης Λειτουργίας

Η Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου και Εύρυθμης Λειτουργίας διαρθρώνεται από τις ακόλουθες οργανικές μονάδες:

1. Τμήμα Ελέγχου Διαδικασιών και Εύρυθμης Λειτουργίας

2. Τμήμα Οικονομικού - Λογιστικού Ελέγχου

3. Τμήμα Ειδικού Ελέγχου

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Εσωτερικού Ελέγχου και Εύρυθμης Λειτουργίας κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της ως εξής:

1. Τμήμα Ελέγχου Διαδικασιών και Εύρυθμης Λειτουργίας.

1.1 Η διενέργεια τακτικών και εκτάκτων επιθεωρήσεων και ελέγχων σε όλες τις Υπηρεσίες του NAT για τις πάσης φύσεως εργασίες των Διευθύνσεων και των Τμημάτων, ως προς την παραγωγική και αποτελεσματική λειτουργία τους, καθώς και την εφαρμογή των κείμενων διατάξεων και οδηγιών της Διοίκησης και υποβολή σχετικών εκθέσεων σε αυτή.

1.2 Η διερεύνηση και ο εντοπισμός δυσλειτουργιών, γραφειοκρατικών δυσχερειών, ελλείψεων σε εξοπλισμό και μέσα, χωροταξικών προβλημάτων, συνθηκών εργασίας και υποβολή προτάσεων για άμεσες λύσεις ή βελτιώσεις.

1.3 Η υποβολή εκθέσεων στη Διοίκηση.

2. Τμήμα Οικονομικού - Λογιστικού Ελέγχου.

2.10 έλεγχος των πάσης φύσεως πληρωμών και των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής.

2.2 Ο έλεγχος των πάσης φύσεως δαπανών του Ταμείου.

2.3 Η μέριμνα για τη διαφύλαξη της περιουσίας του Ταμείου.

2.4 Ο έλεγχος της πλήρους λειτουργίας του λογιστικού συστήματος σύμφωνα με τις γενικά παραδεκτές αρχές της Λογιστικής και τις διατάξεις των νόμων.

2.5 Ο διαχειριστικός έλεγχος των εσόδων.

2.6 Ο έλεγχος της απόδοσης στο Δημόσιο και τους τρίτους των υπέρ αυτών κρατήσεων.

2.7 Η υποβολή σχετικών εκθέσεων στη Διοίκηση.

3. Τμήμα Ειδικού Ελέγχου.

3.1 Ο έλεγχος της διαδικασίας αποτύπωσης των εσόδων από είσπραξη κρατήσεων και κάθε άλλης εισφοράς ή τέλους υπέρ Ειδικών Κεφαλαίων και Λογαριασμών από ναυτολόγια πλοίων με ελληνική σημαία, που έχουν μισθολόγια σε συνάλλαγμα ή σε ευρώ.

3.2 Ο έλεγχος της διαδικασίας αποτύπωσης των εσόδων από ειδικούς πόρους του NAT, Λοιπών Κεφαλαίων και Λογαριασμών, που λειτουργούν στο NAT (ΓΕΝΕ, ΚΑΑΝ, Πλωτά Μέσα, πειθαρχικές ποινές, κ.λπ.) και επιβάλλονται από την ισχύουσα νομοθεσία.

3.3 Ο έλεγχος της διαδικασίας αποτύπωσης των εσόδων από κάθε φύσης αναγνωριζόμενη υπηρεσία κατά τις ισχύουσες διατάξεις.

3.4 Η διενέργεια επιθεώρησης και ελέγχου των Υπολόγων Διαχειριστών των εσόδων και δαπανών που διαχειρίζεται το NAT.

3.5 Ο έλεγχος των αιτήσεων, των δικαιολογητικών και των προϋποθέσεων των ασφαλισμένων που αιτούνται παροχές του NAT και η διαβίβαση των σχετικών με την ασφάλιση τους στοιχείων στον ΕΦΚΑ.

3.6 Ο έλεγχος νομιμότητας των αναβαθμίσεων παροχών.

3.7 Ο έλεγχος νομιμότητας των αιτήσεων επανάληψης του ναυτικού επαγγέλματος σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Άρθρο 3

Τμήμα Νομικών Υποθέσεων

Αρμοδιότητες του Τμήματος Νομικών Υποθέσεων είναι οι εξής:

1. Η επιμέλεια και διεξαγωγή όλων των δικαστικών υποθέσεων του NAT στο εσωτερικό και εξωτερικό, η παράσταση ενώπιον κάθε είδους Δικαστηρίων ή Επιτροπών ή Διοικητικών Αρχών και η εκπλήρωση όλων των δικαστικών ή εξώδικων πράξεων και ενεργειών.

2. Η παροχή νομικών συμβουλών ή γνωμοδοτήσεων και η παροχή οδηγιών για την υλοποίηση δικαστικών αποφάσεων προς τις υπηρεσίες του NAT και σε έγγραφα ερωτήματα του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου.

3. Ο έλεγχος και η θεώρηση κάθε σύμβασης που υπογράφεται από το NAT καθώς και των κατατεθειμένων στην υπηρεσία εγγυητικών επιστολών των Τραπεζών και λοιπών Οργανισμών εσωτερικού και εξωτερικού.

4. Η παρακολούθηση της νομολογίας των Δικαστηρίων και της νομοθεσίας και η ενημέρωση όλων των υπηρεσιών του NAT.

5. Οι γνωμοδοτήσεις επί θεμάτων ανικανότητας ή ατυχήματος ναυτικών.

Άρθρο 4

Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου

Αρμοδιότητες του Τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου είναι οι εξής:

1. Η στελέχωση του Γραφείου Προέδρου και Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου.

2. Η διεκπεραίωση της αλληλογραφίας του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου.

3. Η οργάνωση της επικοινωνίας του Προέδρου και Αντιπροέδρου με τις Υπηρεσιακές μονάδες του NAT, το προσωπικό, το Σύλλογο των εργαζομένων, τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και το κοινό γενικά.

4. Η υποστήριξη του Διοικητικού Συμβουλίου του NAT, η τήρηση των πρακτικών του και η αποστολή στις αρμόδιες υπηρεσίες του NAT και τους εμπλεκόμενους φορείς των αποφάσεων του.

Άρθρο 5

Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων

Αρμοδιότητες του Τμήματος Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων είναι οι εξής:

1. Η συνεργασία με τις Διευθύνσεις και τα Τμήματα του NAT για την κοινή δράση και ενημέρωση των δραστηριοτήτων του φορέα.

2. Η προετοιμασία και οργάνωση συσκέψεων, ημερίδων και λοιπών εκδηλώσεων σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση.

3. Η επιμέλεια της προβολής των θεμάτων δραστηριότητας του Ταμείου και η ενημέρωση των πολιτών.

4. Η επιμέλεια των ανακοινώσεων του NAT και η ανακοίνωση στον τύπο, στα λοιπά μέσα ενημέρωσης, την ιστοσελίδα και τα κοινωνικά δίκτυα, των ανακοινώσιμων αποφάσεων και εγγράφων του NAT.

5. Η παρακολούθηση των ΜΜΕ για τα θέματα που ενδιαφέρουν το NAT, η αρχειοθέτηση των σχετικών πληροφοριών και η ενημέρωση της Διοίκησης και των αρμόδιων μονάδων.

6. Η διερεύνηση των παραπόνων των συναλλασσόμενων, η υποδοχή υποδείξεων και προτάσεων που συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργίας των Υπηρεσιών στις σχέσεις τους με τους πολίτες και η υποβολή σχετικών εισηγήσεων στη Διοίκηση.

7. Η οργάνωση και καλλιέργεια σχέσεων με αντίστοιχους φορείς της Ε.Ε. και τρίτων χωρών.

8. Η μέριμνα μετάφρασης ξενόγλωσσων διοικητικών εγγράφων και επιστολών.

9. Η μέριμνα για την εκπροσώπηση του NAT σε κάθε είδους συναντήσεις και εκδηλώσεις.

10. Η κατάρτιση και εκτέλεση προγραμμάτων επισκέψεων επισήμων, εμπειρογνωμόνων και επιστημόνων, που ενδιαφέρονται για τις δραστηριότητες του NAT, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του NAT.

Άρθρο 6

Γενική Διεύθυνση

Σκοπός-αρμοδιότητες

Στρατηγικός σκοπός της Γενικής Διεύθυνσης είναι ο συντονισμός και η εποπτεία των οργανικών μονάδων που τη συγκροτούν για την προώθηση του σκοπού του NAT και ιδίως α) η διαχείριση και παρακολούθηση των συμβάσεων ασφάλισης των πλοίων και των θεμάτων που αφορούν τη ναυτική εργασία, β) η προώθηση ζητημάτων προσωπικού, γ) η οικονομική διαχείριση του Ταμείου, δ) η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας και ε) η υποστήριξη όλων των Διευθύνσεων με Ολοκληρωμένα Πληροφοριακά Συστήματα. Η Γενική Διεύθυνση συντάσσει και υποβάλλει στο Δ.Σ. το πρόγραμμα δράσης καθώς και το επιχειρησιακό πρόγραμμα του NAT.

Άρθρο 7

Διάρθρωση Γενικής Διεύθυνσης

Η Γενική Διεύθυνση διαρθρώνεται ως εξής:

α. Διεύθυνση Ενημερότητας Πλοίων (ΔΕΠ)

β. Διεύθυνση Ναυτικής Υπηρεσίας (ΔΝΥ) γ. Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΟΥ)

δ. Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης (ΔΔΥ)

ε. Διεύθυνση Πληροφορικής (ΔΠ)

Η διάρθρωση των Διευθύνσεων και οι αρμοδιότητες αυτών καθορίζονται στα επόμενα άρθρα.

Άρθρο 8

Διεύθυνση Ενημερότητας Πλοίων

Η Διεύθυνση Ενημερότητας Πλοίων διαρθρώνεται στις παρακάτω οργανικές μονάδες:

1. Τμήμα Διαχείρισης Πλοίων σε συνάλλαγμα

2. Τμήμα Διαχείρισης Πλοίων σε ευρώ

3. Τμήμα Λοιπών Διαχειρίσεων

4. Τμήμα Αναγκαστικών Μέτρων

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ενημερότητας Πλοίων κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων

της ως εξής:

1. Τμήμα Διαχείρισης Πλοίων σε συνάλλαγμα

1.1 Η ενημέρωση αρχείου πλοίων, εγκριτικών πράξεων και οργανικών συνθέσεων. Ο υπολογισμός, η βεβαίωση και η έκδοση εντολών (γραμματίων), είσπραξη κρατήσεων και κάθε άλλης εισφοράς ή τέλους υπέρ Ειδικών Κεφαλαίων και Λογαριασμών από ναυτολόγια ελληνικών πλοίων που έχουν μισθολόγια σε Συνάλλαγμα.

1.2 Η κατάρτιση, παρακολούθηση, ανανέωση και καταγγελία των συμβάσεων ασφάλισης των Ελληνικών ή Κοινοτικών πληρωμάτων των μετά του NAT συμβεβλημένων πλοίων με ξένες σημαίες.

1.3 Η εφαρμογή των διατάξεων περί επιβολής ειδικής εισφοράς υπέρ NAT.

1.4 Η τήρηση διαδικασίας χορήγησης ελευθεροπλοίας στα πλοία με διακανονισμό, αναθεωρήσεις, αργίες, εκχωρήσεις κ.λπ.

1.5 Η έκδοση πιστοποιητικών μη οφειλής.

1.6 Η χορήγηση στοιχείων στην ΔΝΕΡ/ΥΠΝΑΝΠ για την ενημέρωση του αρχείου των ναυτικών σχετικά με τις αναγνωρίσεις αμφισβητούμενων υπηρεσιών ναυτικών που αποκτήθηκαν προ ή μετά την απογραφή με διαβατήριο.

1.7 Η κωδικογράφηση των στοιχείων των ναυτολογίων Ελληνικών Πλοίων σε Συνάλλαγμα.

1.8 Η παρακολούθηση των εγγυητικών επιστολών που έχουν κατατεθεί έναντι οφειλών από ναυτολόγια.

1.9 Η κατάρτιση πινάκων Μισθολογίων - Εισφορών με βάση τις Σ.Σ.Ε.

1.10 Η έκδοση Κοινοτικών Εντύπων για τους ασφαλισμένους ναυτικούς υπηκόους κρατών μελών της Ε.Ε. που υπηρετούν σε πλοία με Ελληνική σημαία ως πιστοποιημένος φορέας.

1.11 Ο έλεγχος και η διαδικασία επιστροφής πιστωτικών υπολοίπων πλοίων που έχουν πωληθεί.

2. Τμήμα Διαχείρισης Πλοίων σε ευρώ

2.1 Η ενημέρωση αρχείου πλοίων και οργανικών συνθέσεων. Ο υπολογισμός, η βεβαίωση και η έκδοση εντολών (γραμματίων), η είσπραξη κρατήσεων και κάθε άλλης εισφοράς ή τέλους υπέρ Ειδικών Κεφαλαίων και Λογαριασμών, από ναυτολόγια Ελληνικών πλοίων που έχουν μισθολόγια σε ευρώ.

2.2 Η τήρηση διαδικασίας χορήγησης ελευθεροπλοίας στα πλοία με διακανονισμό, αναθεωρήσεις, αργίες, εκχωρήσεις κ.λπ.

2.3 Η έκδοση πιστοποιητικών μη οφειλής.

2.4 Η χορήγηση στοιχείων στην ΔΝΕΡ/ΥΠΝΑΝΠ για την ενημέρωση του αρχείου των ναυτικών σχετικά με τις αναγνωρίσεις αμφισβητούμενων υπηρεσιών ναυτικών που αποκτήθηκαν προ ή μετά την απογραφή με διαβατήριο.

2.5 Η κωδικογράφηση όλων των στοιχείων των ναυτολογίων Ελληνικών Πλοίων σε ευρώ.

2.6 Η παρακολούθηση των εγγυητικών επιστολών που έχουν κατατεθεί έναντι οφειλών από ναυτολόγια.

2.7 Η κατάρτιση πινάκων Μισθολογίων - Εισφορών με βάση τις Σ.Σ.Ε.

2.8 Η έκδοση Κοινοτικών Εντύπων, για τους ασφαλισμένους ναυτικούς υπηκόους κρατών μελών της Ε.Ε. που υπηρετούν σε πλοία με Ελληνική σημαία ως πιστοποιημένος φορέας.

2.9 Ο έλεγχος και η διαδικασία επιστροφής πιστωτικών υπολοίπων πλοίων που έχουν πωληθεί.

3. Τμήμα Λοιπών Διαχειρίσεων

3.1 Ο έλεγχος, ο υπολογισμός, η βεβαίωση και η έκδοση εντολών (γραμματίων) είσπραξης όλων των εσόδων από ειδικούς πόρους του NAT, Λοιπών Κεφαλαίων και Λογαριασμών που λειτουργούν στο NAT (Γ.Ε.Ν.Ε., Κ.A.A.N, Πλωτά μέσα, πειθαρχικές ποινές, κ.λπ.) και επιβάλλονται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία καθώς και κάθε εισφοράς ή τέλους. Ο έλεγχος των σχετικών δικαιολογητικών.

3.2 Ο έλεγχος, ο υπολογισμός, η βεβαίωση των πράξεων εξαγοράς κάθε φύσης αναγνωριζόμενης υπηρεσίας κατά τις ισχύουσες διατάξεις και η έκδοση εντολών είσπραξης των αντιστοίχων κατά νόμω ποσών (ήτοι ξένης υπηρεσίας, αρχιπλοιάρχων, αρχιμηχανικών, συνδικαλιστών, πλοηγών, καθηγητών ΑΕΝ, κ.λπ.)

4. Τμήμα Αναγκαστικών Μέτρων

4.1 Η παρακολούθηση των κάθε είδους ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Ταμείο. Η βεβαίωση στο Δημόσιο Ταμείο των κάθε είδους ληξιπρόθεσμων οφειλών και η κίνηση διαδικασιών δίωξης κατά των οφειλετών.

4.2 Η παρακολούθηση των υποθέσεων που εκκρεμούν στα Δικαστήρια και η παράσταση σε αυτά.

4.3 Η συνεργασία με το Τμήμα Νομικών Υποθέσεων και τα αρμόδια Δημόσια Ταμεία για την παρακολούθηση εξόφλησης των οφειλών που έχουν βεβαιωθεί.

4.4 Η παρακολούθηση των πλειστηριασμών πλοίων και η συνεργασία με το Τμήμα Νομικών Υποθέσεων για αναγγελία των οφειλών κατά τους πλειστηριασμούς.

4.5 Η ανάληψη ενεργειών προς βεβαίωση και είσπραξη οφειλομένων ποσών.

Άρθρο 9

Διεύθυνση Ναυτικής Υπηρεσίας

Η Διεύθυνση Ναυτικής Υπηρεσίας διαρθρώνεται στις παρακάτω οργανικές μονάδες:

1. Τμήμα Επεξεργασίας Ναυτικής Υπηρεσίας

2. Τμήμα Αναγνώρισης Ατυχήματος ή Ανικανότητας Ναυτικού

3. Τμήμα Επεξεργασίας Επικουρικού χρόνου Ναυτικής Υπηρεσίας

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ναυτικής Υπηρεσίας κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της ως εξής:

1. Τμήμα Επεξεργασίας Ναυτικής Υπηρεσίας

1.1 Ο έλεγχος των απαιτουμένων δικαιολογητικών, η αποστολή τους στην ΔΝΕΡ/ΥΠΝΑΝΠ για την έκδοση πίνακα θαλάσσιας υπηρεσίας, η επεξεργασία του για την διαπίστωση του ασφαλιστικού χρόνου, και η διαβίβαση του στα αρμόδια όργανα του Ε.Φ.Κ.Α.

1.2 Η παρακολούθηση πληρωμής διαφοράς εισφορών και η αποστολή των στοιχείων προς τα αρμόδια όργανα του Ε.Φ.Κ.Α.

1.3 Ο έλεγχος των σχετικών με τις αρμοδιότητες του NAT στοιχείων των κοινοτικών ναυτικών.

1.4 Η ενημέρωση των αρμοδίων οργάνων του Ε.Φ.Κ.Α. περί χορήγησης αποζημίωσης σε ναυτικούς ή σε οικογένειες ασφαλισμένων ναυτικών, σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τη ναυτική τους υπηρεσία.

1.5 Η διενέργεια των απαραίτητων διαδικασιών για την επανάληψη του ναυτικού επαγγέλματος.

2. Τμήμα Αναγνώρισης Ατυχήματος ή Ανικανότητας Ναυτικού

2.1 Ο έλεγχος των απαιτουμένων δικαιολογητικών και η αποστολή τους στην ΔΝΕΡ/ΥΠΝΑΝΠ, για την έκδοση πίνακα θαλάσσιας υπηρεσίας.

2.2 Η επεξεργασία του εκδοθέντος από την ΔΝΕΡ/ΥΠΝΑΝΠ πίνακα θαλάσσιας υπηρεσίας, ο έλεγχος των σχετικών με τις αρμοδιότητες του NAT στοιχείων ως προς την αναγνώριση ανικανότητας ή ατυχήματος.

2.3 Η μελέτη των στοιχείων των δικογραφιών, σε περίπτωση ατυχήματος, και ο χαρακτηρισμός ή μη ως ατυχήματος ή ανικανότητας.

2.4 Η παραπομπή ασφαλισμένων, αιτούντων παροχής λόγω ανικανότητας ή ναυτικού ατυχήματος στις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές, η ολοκλήρωση της διαδικασίας και αποστολή στα αρμόδια όργανα του Ε.Φ.Κ.Α.

2.5 Η παρακολούθηση πληρωμής διαφοράς εισφορών και η αποστολή των στοιχείων προς τα αρμόδια όργανα του Ε.Φ.Κ.Α.

2.6 Ο έλεγχος των σχετικών με τις αρμοδιότητες του NAT στοιχείων των κοινοτικών ναυτικών σε περίπτωση ανικανότητας ή ατυχήματος.

2.7 Η τήρηση ειδικού αρχείου φακέλων ναυτικών ατυχημάτων.

3. Τμήμα Επεξεργασίας Επικουρικού χρόνου Ναυτικής Υπηρεσίας

3.1 Η Επεξεργασία του εκδοθέντος, από την ΔΝΕΡ/ΥΠΝΑΝΠ, πίνακα θαλάσσιας υπηρεσίας και ο έλεγχος των σχετικών με τις αρμοδιότητες του NAT στοιχείων ως προς τον επικουρικό χρόνο ασφάλισης.

3.2 Ο έλεγχος και ο συσχετισμός του χρόνου της κύριας ασφάλισης, για τον οποίο δεν έχουν καταβληθεί εισφορές για την επικουρική, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα εξαγοράς ολόκληρου ή μέρους αυτού.

3.3 Η ενημέρωση των αρμόδιων οργάνων του ΕΤΕΑΕΠ για έκδοση απορριπτικής απόφασης.

3.4 Η παρακολούθηση πληρωμής διαφοράς εισφορών και η αποστολή των στοιχείων με σχετική εισήγηση προς τα αρμόδια όργανα του ΕΤΕΑΕΠ, για τον υπολογισμό ή επαναυπολογισμό της σύνταξης.

3.5 Η ενημέρωση των αρμοδίων οργάνων του ΕΤΕΑΕΠ για τον επικουρικό χρόνο των κοινοτικών ναυτικών.

Άρθρο 10

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

Η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών διαρθρώνεται στις παρακάτω οργανικές μονάδες:

1. Τμήμα Προϋπολογισμού και Απολογισμού

2. Τμήμα Λογιστηρίου και Εκκαθάρισης Δαπανών

3. Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης

4. Τμήμα Προμηθειών

5. Τμήμα Μελετών και Στατιστικής Ανάλυσης

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της ως ακολούθως:

1. Τμήμα Προϋπολογισμού και Απολογισμού

1.1 Ο σχεδιασμός, η κατάρτιση και η σύνταξη του ετήσιου προϋπολογισμού μετά των εισηγητικών εκθέσεων, του NAT και των Ειδικών Κεφαλαίων και Λογαριασμών που παρακολουθούνται από το NAT, και η αποστολή τους προς έγκριση.

1.2 Ο έλεγχος εκτέλεσης του ετήσιου προϋπολογισμού και η σύνταξη των σχετικών εκθέσεων.

1.3 Η σύνταξη τροποποιήσεων, αναμορφώσεων του ετήσιου προϋπολογισμού μετά των σχετικών εισηγητικών εκθέσεων και η αποστολή τους προς έγκριση.

1.4 Ο σχεδιασμός, η κατάρτιση, η σύνταξη και η παρακολούθηση της εκτέλεσης του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής.

1.5 Η σύνταξη του ετήσιου οικονομικού απολογισμού μετά των σχετικών εισηγητικών εκθέσεων του NAT και των Ειδικών Κεφαλαίων και Λογαριασμών που εποπτεύονται από το NAT και η αποστολή τους προς έγκριση.

1.6 Η παρακολούθηση του Μητρώου Δεσμεύσεων, η τήρηση σχετικού αρχείου και η αποστολή στους αρμόδιους φορείς.

1.7 Η παρακολούθηση των τραπεζικών διαθεσίμων και του χαρτοφυλακίου και η σύνταξη εισηγητικών εκθέσεων για την αξιοποίησή τους.

1.8 Η σύνταξη μηνιαίων, τριμηνιαίων, εξαμηνιαίων και ετήσιων στατιστικών οικονομικών καταστάσεων και η αποστολή τους στους αρμόδιους Φορείς.

1.9 Η τήρηση ηλεκτρονικού και φυσικού αρχείου.

2. Τμήμα Λογιστηρίου και Εκκαθάρισης Δαπανών.

2.1 Η τήρηση του διπλογραφικού λογιστικού συστήματος.

2.2 Η τήρηση των βιβλίων του δημόσιου λογιστικού και του διπλογραφικού συστήματος.

2.3 Η σύνταξη και εμπλουτισμός του λογιστικού σχεδίου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

2.4 Ο έλεγχος του Μητρώου Δεσμεύσεων και η σύνδεση του με τη Γενική Λογιστική.

2.5 Η παραλαβή και ο έλεγχος των παραστατικών παγίων, εσόδων και δαπανών και η καταχώριση τους στο Μητρώο Παγίων, στην Γενική και Αναλυτική Λογιστική.

2.6 Η συμφωνία λογαριασμών του Μητρώου Δεσμεύσεων και της Γενικής Αναλυτικής Λογιστικής.

2.7 Η παρακολούθηση των επισφαλών απαιτήσεων και η μέριμνα για την εκκαθάριση και τακτοποίησης.

2.8 Η μέριμνα για την εισήγηση συμπλήρωσης των κανονιστικών διατάξεων και η παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων λογιστικού και οικονομικού περιεχομένου.

2.9 Η μέριμνα για την μισθοδοσία του με κάθε σχέση εργασίας προσωπικού και η εκκαθάριση της, η χορήγηση ατομικών δελτίων μισθοδοσίας, η τήρηση του μισθολογικού Μητρώου, η υλοποίηση της μισθολογικής εξέλιξης, η χορήγηση βεβαιώσεων μισθοδοσίας.

2.10 Η μέριμνα για την απόδοση των πάσης φύσεως κρατήσεων, εισφορών, φόρων, προστίμων, χαρτοσήμου διατροφών και λοιπών καταλογισμών.

2.11 Η μέριμνα για την είσπραξη των επιδικασθεισών δαπανών και λοιπών απαιτήσεων με την έκδοση των σχετικών παραστατικών, η χορήγηση δανείων σε υπαλλήλους του NAT σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, η παρακολούθηση της τακτικής καταβολής των τοκοχρεωλυτικών δόσεων και η εκτέλεση της εξαγοράς προϋπηρεσίας του προσωπικού.

2.12 Η κατανομή και απόδοση των συν εισπραττόμενων εσόδων σε τρίτους.

2.13 Η σύνταξη του ισολογισμού χρήσης μετά των οικονομικών καταστάσεων, της εισηγητικής έκθεσης και της υποβολής προς έγκριση.

2.14 Η υποβολή των κατά νόμο δηλώσεων και η χορήγηση βεβαιώσεων παρακρατηθέντων φόρων και τελών.

2.15 Η μέριμνα και προετοιμασία των σχετικών δικαιολογητικών κατά την διενέργεια ελέγχων.

2.16 Η τήρηση του Μητρώου Δεσμεύσεων.

2.17 Η εποπτεία εκκαθάρισης των κάθε φύσεως δαπανών σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

2.18 Η έκδοση αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης.

2.19 Η ενταλματοποίηση των κάθε φύσεως δαπανών, η έκδοση των λογιστικών παραστατικών, η τήρηση και παρακολούθηση των σχετικών λογαριασμών.

2.20 Η παρακολούθηση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού και της διαχείρισης των δαπανών σύμφωνα με τους τεθέντες δημοσιονομικούς στόχους.

2.21 Η τήρηση ηλεκτρονικού και φυσικού αρχείου.

3. Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης

3.1 Η παρακολούθηση των χρηματικών ροών, η μέριμνα για τον εφοδιασμό των τραπεζών με τα αναγκαία χρηματικά ποσά, η έκδοση των αναγκαίων παραστατικών, η παραλαβή και ο έλεγχος των δικαιολογητικών πληρωμής των δαπανών που αποστέλλονται από τις Τράπεζες.

3.2 Η είσπραξη των απαιτήσεων, η αποστολή εγγράφων για την είσπραξη των οφειλόμενων ποσών και η έκδοση των αντίστοιχων παραστατικών.

3.3 Η πληρωμή των αποδοχών του προσωπικού, των εκτός έδρας αποζημιώσεων και εξόδων κίνησης, των επιδομάτων και πρόσθετων αμοιβών, και εν γένει των πάσης φύσεως αποζημιώσεων του προσωπικού συμπεριλαμβανομένων και των αμοιβών από Συμβούλια και Επιτροπές Έργου.

3.4 Η πληρωμή δαπανών, κρατήσεων, εισφορών φόρων και η έκδοση των αντίστοιχων παραστατικών.

3.5 Η διακίνηση των ΕΔΕΝ στους υπολόγους εσωτερικού, στους αναγνωρισμένους οργανισμούς (νηογνώμονες) και η συμφωνία των ΕΔΕΝ. Ο έλεγχος και η είσπραξη των εσόδων από την διακίνηση των ΕΔΕΝ.

3.6 Η παραλαβή, η φύλαξη και η επιστροφή των εγγυητικών επιστολών στους δικαιούχους. Η αποστολή των εγγυητικών επιστολών προς κατάπτωση.

3.7 Η είσπραξη εσόδων από υπολόγους και η έκδοση των σχετικών παραστατικών.

3.8 Η μέριμνα για την είσπραξη επιδικασθεισών δαπανών και πάσης φύσεως απαιτήσεων.

3.9 Η κίνηση και παρακολούθηση των τραπεζικών λογαριασμών.

3.10 Η τήρηση ηλεκτρονικού και φυσικού αρχείου.

4. Τμήμα Προμηθειών

4.1 Η κατάρτιση ετήσιων προγραμμάτων προμηθειών για τον εφοδιασμό όλων των μονάδων των Ταμείου σε εξοπλισμό, έντυπα, υλικά, υπηρεσίες και η φροντίδα υλοποίησής τους.

4.2 Η διενέργεια της διαδικασίας των διαγωνισμών για την προμήθεια των παραπάνω και η μέριμνα για την κατάρτιση και υπογραφή των σχετικών συμβάσεων, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.

4.3 Η παρακολούθηση των κατατεθειμένων εγγυητικών επιστολών των προμηθευτών, η φύλαξη και η καταχώριση αυτών.

4.4 Η τήρηση Μητρώου υλικού αποθήκης των Υπηρεσιών του Ταμείου.

4.5 Η μέριμνα για τη συγκρότηση επιτροπών παραλαβής υλικών και καλής εκτέλεσης εργασιών και επιτροπών αξιολόγησης προσφορών.

4.6 Η παραλαβή, φύλαξη και διάθεση των διατιμημένων εντύπων (ΕΔΕΝ).

4.7 Η προμήθεια υδατογραφημένων εντύπων.

5. Τμήμα Μελετών και Στατιστικής Ανάλυσης

5.1 Η συγκέντρωση, επεξεργασία και απεικόνιση στατιστικών στοιχείων που αφορούν τις δραστηριότητες των υπηρεσιακών μονάδων, η σύνταξη εκθέσεων στατιστικών αποτελεσμάτων και η αποστολή τους σε Φορείς όπου απαιτείται.

5.2 Η συγκέντρωση τυποποιημένων πληροφοριών και στοιχείων, η ταξινόμηση, ανάλυση, επεξεργασία και μελέτη αυτών, η εξαγωγή συμπερασμάτων για την κατάρτιση οικονομικών εκθέσεων, μελετών, σχετικά με την οικονομική πορεία του NAT και για την υφιστάμενη κατάσταση και την διαγραφόμενη πορεία του ναυτικού επαγγέλματος.

5.3 Η κατάρτιση μελετών και προβλέψεων με τη χρησιμοποίηση των στατιστικών στοιχείων των λοιπών Ταμείων και των άλλων Κεφαλαίων και Λογαριασμών, που λειτουργικά καλύπτονται από το NAT.

5.4 Η κατάρτιση μελετών επί των σχεδιαζόμενων τροποποιήσεων της νομοθεσίας και ο προσδιορισμός των οικονομικών επιπτώσεων αυτών.

5.5 Η μελέτη, υπόδειξη και παρακολούθηση εφαρμογής μέτρων για την απλούστευση γραφειοκρατικών τύπων και διαδικασιών.

5.6 Η ανάλυση και εκτίμηση των οικονομικών συνεπειών των σχεδιαζόμενων μέτρων πολιτικής που προϋποθέτουν την ανάλυση επιπτώσεων μελλοντικών αβέβαιων γεγονότων, καθώς και η υποστήριξη άλλων τμημάτων για την αναγνώριση και ανάλυση μελλοντικών ενδεχομένων που επηρεάζουν το κοινωνικό, δημογραφικό και οικονομικό περιβάλλον.

5.7 Η εκπόνηση μελετών αξιοποίησης μορφωτικών, οικονομικών, οργανωτικών, τεχνικών και άλλων αναπτυξιακών προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται και υποστηρίζονται από αντίστοιχα προγράμματα Διεθνών Οργανισμών και Οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε συνεργασία με άλλες υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα.

5.8 Η εξασφάλιση των χρηματοδοτικών πόρων και άλλων μέσων από τα αρμόδια όργανα των Διεθνών Οργανισμών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την υλοποίηση των παραπάνω προγραμμάτων.

5.9 Η επεξεργασία και η έγκαιρη τελική υποβολή των σχετικών προγραμμάτων στα αρμόδια χρηματοδοτικά και λοιπά όργανα των Διεθνών Οργανισμών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και η παρακολούθηση της εκτέλεσης των χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.

5.10 Η τήρηση ηλεκτρονικού και φυσικού αρχείου.

Άρθρο 11

Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης

Η Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης διαρθρώνεται στις παρακάτω οργανικές μονάδες:

1. Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

2. Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών

3. Τμήμα Γραμματείας και Επιμελητείας

4. Τμήμα Εξυπηρέτησης του Πολίτη

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της ως εξής:

1. Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

1.1 Ο χειρισμός όλων των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης και μεταβολών του προσωπικού του Ταμείου καθώς και η μέριμνα για τη χορήγηση σε αυτό πάσης φύσεως αδειών.

1.2 Η τήρηση και η ενημέρωση του προσωπικού Μητρώου των υπαλλήλων και του Μητρώου απογραφής.

1.3 Η μέριμνα για τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.

1.4 Η χορήγηση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών υπηρεσιακών μεταβολών στους υπαλλήλους.

1.5 Ο χειρισμός όλων των θεμάτων που αφορούν στην απασχόληση του προσωπικού, κατά το υποχρεωτικό ωράριο και πέραν αυτού καθώς και στις αποδοχές, στις αποζημιώσεις υπερωριακής και πρόσθετης απασχόλησης.

1.6 Ο χειρισμός θεμάτων που αφορούν στην εφαρμογή του πειθαρχικού δικαίου και η κίνηση της σχετικής διαδικασίας, για την επιβολή των προβλεπομένων πειθαρχικών ποινών.

1.7 Ο χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το ωράριο εργασίας του προσωπικού όλων των υπηρεσιών του Ταμείου, καθώς και η επιμέλεια για την καθημερινή τήρησή του.

1.8 Η μέριμνα για τη συγκρότηση και τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων, επιτροπών και ομάδων εργασίας.

1.9 Η σύνταξη ειδικών καταστάσεων και σχεδίων εκτάκτου ανάγκης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

1.10 Η μέριμνα για την επιμόρφωση του προσωπικού και η σύνταξη εισηγήσεων.

1.11 Η μέριμνα για την βελτίωση των συνθηκών εργασίας του προσωπικού και η σύνταξη εισηγήσεων.

1.12 Η τήρηση ηλεκτρονικού και φυσικού αρχείου.

2. Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών

2.1 Η συντήρηση και επισκευή κτιρίων της ακίνητης περιουσίας του NAT και η διενέργεια των σχετικών διαδικασιών και διαγωνισμών.

2.2 Η σύνταξη μελετών, τευχών δημοπράτησης, οικοδομικών αδειών, εισηγητικών εκθέσεων και αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, καθώς και λοιπών σχετικών αποφάσεων.

2.3 Η σύνταξη, παρακολούθηση και έλεγχος των συμβάσεων έργου, προμηθειών επισκευής και συντήρησης της ακίνητης περιουσίας.

2.4 Η μέριμνα για την αξιοποίηση και ασφάλιση της ακίνητης περιουσίας και η διενέργεια πάσης φύσεως σχετικών διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της επίβλεψης και της παραλαβής τεχνικών έργων.

2.5 Η διενέργεια των σχετικών με τις μισθώσεις και εκμισθώσεις ακινήτων διαδικασιών.

2.6 Η σύνταξη έκθεσης νομικών διαδικασιών σε συνεργασία με το Τμήμα Νομικών Υποθέσεων και η παράσταση στα Δικαστήρια για πάσης φύσεως μισθωτικά θέματα.

2.7 Η σύνταξη και υποβολή των προβλεπόμενων δηλώσεων στις αρμόδιες αρχές.

3. Τμήμα Γραμματείας και Επιμελητείας

3.1 Η διακίνηση κάθε μορφής εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας.

3.2 Η βεβαίωση γνησίου υπογραφής και η επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων.

3.3 Η οργάνωση, ταξινόμηση και τήρηση του αρχείου των σχεδίων εγγράφων.

3.4 Η αρχειοθέτηση, ταξινόμηση, διακίνηση και φύλαξη του αρχειακού υλικού.

3.5 Η μέριμνα για τη φύλαξη, τον καθαρισμό, τον ευπρεπισμό, τον φωτισμό, την ύδρευση, τον κλιματισμό του κεντρικού κτιρίου του NAT καθώς και η κίνηση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων.

3.6 Η τήρηση ηλεκτρονικού και φυσικού αρχείου.

4. Τμήμα Εξυπηρέτησης του Πολίτη

4.1 Η ενημέρωση των πολιτών για τα δικαιώματα και τις ενέργειες που απαιτούνται για την διεκπεραίωση των υποθέσεών τους.

4.2 Ο εφοδιασμός των συναλλασσόμενων με τα απαραίτητα πληροφοριακά έντυπα και αιτήσεις.

4.3 Η υπόδειξη προς τους συναλλασσόμενους πολίτες των αρμοδίων υπηρεσιών για την διευθέτηση των υποθέσεών τους.

4.4 Η πληροφόρηση των ενδιαφερομένων για την πορεία της υπόθεσής τους.

Άρθρο 12

Διεύθυνση Πληροφορικής

Η Διεύθυνση Πληροφορικής διαρθρώνεται από τα παρακάτω Τμήματα:

1. Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας

2. Τμήμα Σχεδιασμού Εφαρμογών

3. Τμήμα Υποστήριξης Λειτουργίας Συστημάτων

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Πληροφορικής κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της ως ακολούθως:

1. Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας

1.1 Η αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών για τη βελτίωση της λειτουργίας του NAT.

1.2 Ο στρατηγικός σχεδιασμός ή ανασχεδιασμός των συστημάτων πληροφορικής και επικοινωνιών για την αξιοποίηση τους προς ένα ενοποιημένο και σύγχρονο σύστημα πληροφοριών για την απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών ενημέρωσης των συναλλασσόμενων με το NAT.

1.3 Η σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών, σε συνεργασία με το Τμήμα Σχεδιασμού Εφαρμογών, για την προμήθεια και υλοποίηση μηχανογραφικών εφαρμογών.

1.4 Η σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών, σε συνεργασία με το Τμήμα Υποστήριξης Λειτουργίας Συστημάτων, για την προμήθεια εξοπλισμού πληροφορικής, δικτυακού εξοπλισμού και εξοπλισμού υποστήριξης επικοινωνιών.

1.5 Η μελέτη, ο σχεδιασμός ή ανασχεδιασμός του ιστοτόπου και η ενημέρωση του, σύμφωνα με τα στοιχεία που προωθούνται από την Γενική Διεύθυνση και τις Διευθύνσεις του NAT.

1.6 Η ανάρτηση όλων των ατομικών ή κανονιστικών πράξεων των οργάνων διοίκησης στο διαδίκτυο για τη διαφάνεια και την έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

1.7 Η σύνταξη φακέλων τεκμηρίωσης.2. Τμήμα Σχεδιασμού Εφαρμογών

2.1 Η ανάλυση, ο σχεδιασμός, ο προγραμματισμός, η τεκμηρίωση και η υλοποίηση των εφαρμογών του NAT.

2.2 Η εξασφάλιση της αποτελεσματικής λειτουργίας των εφαρμογών πληροφορικής, η μέριμνα για την αναβάθμιση και την επικαιροποίηση τους και η ορθή διαχείριση του περιεχομένου τους.

2.3 Η καταχώριση στοιχείων που προωθούνται από τις υπηρεσίες του NAT, εφόσον απαιτείται κεντρική ή συγκεντρωτική καταχώριση.

2.4 Η υποστήριξη των χρηστών των εφαρμογών για την ορθή καταχώριση στοιχείων και η εκχώρηση δικαιωμάτων πρόσβασης στα πληροφοριακά συστήματα.

2.5 Η σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια και υλοποίηση μηχανογραφικών εφαρμογών, σε συνεργασία με το Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας.

2.6 Η υλοποίηση, η εγκατάσταση εφαρμογών και η ενημέρωση των χρηστών στη λειτουργία τους.

2.7 Η εκπόνηση εγχειριδίων τεκμηρίωσης και οδηγιών χρήσης εφαρμογών.

2.8 Η εκπόνηση και εφαρμογή σχεδίου ασφάλειας των εφαρμογών.

3. Τμήμα Υποστήριξης Λειτουργίας Συστημάτων

3.1 Η υποστήριξη κάλυψης των αναγκών σε εξειδικευμένους τομείς πληροφορικής, βάσεις πληροφοριών, δικτύων, επικοινωνίας, υλικού Hardware λογισμικού συστημάτων.

3.2 Η λήψη και διαχείριση κεντρικών εκτυπώσεων.

3.3 Η λήψη εφεδρικών αντιγράφων των μηχανογραφικών αρχείων.

3.4 Η υποστήριξη της Διοίκησης και όλων των οργανικών μονάδων σε επίπεδο λειτουργίας του εξοπλισμού πληροφορικής και δικτύου.

3.5 Η υποβολή προτάσεων για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού πληροφορικής, δικτύου και επικοινωνιών.

3.6 Η σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια εξοπλισμού πληροφορικής, δικτύου και επικοινωνιών, σε συνεργασία με το Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας.

3.7 Η μέριμνα για την ασφάλεια και συντήρηση του εξοπλισμού πληροφορικής, δικτύων και επικοινωνιών.

Άρθρο 13

Προϊστάμενοι Οργανικών Μονάδων

1. Της Γενικής Διεύθυνσης προΐσταται υπάλληλος κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού.

2. Των Διευθύνσεων α) Ενημερότητας Πλοίων, β) Ναυτικής Υπηρεσίας και γ) Οικονομικών Υπηρεσιών, προΐστανται υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΠΕ Αναλογιστών ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού.

3. Της Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού -Λογιστικού.

4. Της Διεύθυνσης Πληροφορικής προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ ή ΤΕ Πληροφορικής.

5. Της Διεύθυνσης Εσωτερικού Ελέγχου και Εύρυθμης Λειτουργίας προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού.

6. Των Τμημάτων των Διευθύνσεων α) Ενημερότητας Πλοίων, β) Ναυτικής Υπηρεσίας, γ) Οικονομικών Υπηρεσιών και δ) Εσωτερικού Ελέγχου και Εύρυθμης Λειτουργίας, εκτός του Τμήματος Μελετών και Στατιστικής Ανάλυσης της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, προΐστανται υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΠΕ Αναλογιστών ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού και ελλείψει αυτών, υπάλληλοι του κλάδου ΔΕ Διοικητικού -Λογιστικού. Του Τμήματος Μελετών και Στατιστικής Ανάλυσης της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Αναλογιστών και ελλείψει αυτού, υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού -Λογιστικού. Των Τμημάτων της Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης προΐστανται υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού και ελλείψει αυτών, υπάλληλοι του κλάδου ΔΕ Διοικητικού- Λογιστικού.

7. Του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Μηχανικών ή ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών και ελλείψει αυτού υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού -Οικονομικού.

8. Των Τμημάτων της Διεύθυνσης Πληροφορικής προΐστανται υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ ή ΤΕ Πληροφορικής και ελλείψει αυτών, υπάλληλοι του κλάδου ΔΕ Χειριστών Η/Υ.

9. Του Τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού και ελλείψει αυτού, υπάλληλος του κλάδου ΔΕ Διοικητικού -Λογιστικού.

10. Του Τμήματος Νομικών Υποθέσεων προΐσταται δικηγόρος με έμμισθη εντολή, ο οποίος τοποθετείται με απόφαση του Προέδρου ΔΣ.

11. Του Τμήματος Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού και ελλείψει αυτού, υπάλληλος του κλάδου ΔΕ Διοικητικού - Λογιστικού.

Έναρξη ισχύος της παρούσας ορίζεται η 1-1-2017.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 28 Δεκεμβρίου 2016

Οι Υπουργοί

Υφυπουργός Εργασίας,

Κοινωνικής Ασφάλισης και

Κοινωνικής Αλληλεγγύης

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Διοικητικής

Ανασυγκρότησης

ΟΛΓΑ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671