ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Δελτίο Τύπου (Παρασκευή - 15/04/2016)

Γ.Γ.Δ.Ε.: Αποτελέσματα στοχοθεσίας 2015.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Γ.Γ.Δ.Ε.

Τηλ: 210-3375299

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ 2015

Σας ενημερώνουμε ότι στο διαδικτυακό τόπο της Γ.Γ.Δ.Ε. αναρτήθηκαν τα Αποτελέσματα Στοχοθεσίας 2015, τα οποία μπορείτε να βρείτε στο ακόλουθο link: http://www.publicrevenue.gr/kpi/static/doc/apotelesmatastoxwn2015.xlsx

Κωδικός Επιχειρησιακού Σχεδίου (Ε.Σ.)

ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ 2015
(βάσει Ε.Σ. Γ.Γ.Δ.Ε.)

Απολογισμός
1/1-31/12/2015

Ποσοστό
επίτευξης στόχου

ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Σ.1.1

Εισπράξεις προ επιστροφών φόρων από Δ.Ο.Υ., Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ., Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.

€ 34,3 δις

€ 31,67 δις

92,3%

Σ.1.2

Εισπράξεις προ επιστροφών φόρων από Τελωνεία

€ 12,4 δις

€ 11,79 δις

95,1%

Σ.1.3

Εισπράξεις έναντι του «παλαιού» ληξιπροθέσμου χρέους Φορολογικής Διοίκησης

€ 1,7 δις

€ 1,64 δις

96,5%

Σ.1.4

Εισπραξιμότητα έναντι του «αποτελεσματικού νέου» ληξιπροθέσμου χρέους Φορολογικής Διοίκησης

25%

26,1%

104,5%

Σ.1.8

Αύξηση των εισπράξεων από πωλήσεις οχημάτων και δικύκλων τα οποία εκποιούνται, κατά 5% σε σχέση με το 2014

€ 1,823 εκ

€ 1,033 εκ

56,7%

Σ.1.9

Αύξηση εσόδων από διαχείριση λοιπών ειδών(πλην οχημάτων & δικύκλων) κατά 5% σε σχέση με το 2014

€ 0,98 εκ

€ 0,49 εκ

49,9%

Σ.1.10

Ποσό χαρακτηρισμένων ως ανεπίδεκτων είσπραξης ληξιπροθέσμων οφειλών της Φορολογικής Διοίκησης

€ 3,450 δις

€ 3,614 δις

104,8%

ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ

Σ.1.5

Εισπράξεις της Ε.Μ.ΕΙΣ. από μεγάλους οφειλέτες και από στοχευμένες δράσεις έναντι «παλαιών» και «νέων» ληξιπροθέσμων χρεών

€ 420 εκ

€ 454,91 εκ

108,3%

ΕΛΕΓΧΟΙ & ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡHΣΕΩΝ

Σ.2.16

Πλήθος πλήρων ελέγχων

400

409

102,3%

Σ.2.18

Βεβαίωση από πλήρεις φορολογικούς ελέγχους (εξαιρούνται οι υποθέσεις με χαμηλή ή μηδενική αναμενόμενη εισπραξιμότητα π.χ. ανύπαρκτοι/πτωχοί/ εξαφανισμένοι φορολογούμενοι και υποθέσεις με πλαστά και εικονικά στοιχεία)

€ 1.370 εκ

€ 540,22 εκ

39,4%

Σ.2.17

Πλήθος μερικών ελέγχων

500

105

21,0%

Σ.2.19

Βεβαίωση από μερικούς φορολογικούς ελέγχους

€ 325 εκ

€ 136,07 εκ

41,9%

Σ.2.20

Βεβαίωση από ελέγχους τιμών ενδοομιλικών συναλλαγών με χρήση της βάσης δεδομένων AMADEUS

€ 30 εκ

€ 28,61 εκ

95,4%

Σ.2.21

Εισπράξεις από πλήρεις και μερικούς φορολογικούς ελέγχους

€ 370 εκ

€ 344,6 εκ

93,1%

ΕΛΕΓΧΟΙ & ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ

Σ.2.22

Πλήθος πλήρων και μερικών ελέγχων

900

488

54,2%

Σ.2.23

Βεβαίωση από φορολογικούς ελέγχους

€ 325 εκ

€ 417,17 εκ

128,4%

Σ.2.24

Εισπράξεις από φορολογικούς ελέγχους

€ 77 εκ

€ 63,63 εκ

82,6%

ΕΛΕΓΧΟΙ Δ.Ο.Υ.

Σ.2.6

Πλήθος ελέγχων φορολογίας κεφαλαίου

2.000

2.291

114,6%

Σ.2.1

Βεβαίωση από πλήρεις φορολογικούς ελέγχους (εξαιρούνται οι υποθέσεις με χαμηλή ή μηδενική αναμενόμενη εισπραξιμότητα π.χ. ανύπαρκτοι/πτωχοί/εξαφανισμένοι φορολογούμενοι και υποθέσεις με πλαστά καιεικονικά στοιχεία.

€ 775,5 εκ

€ 738,52 εκ

95,2%

Σ.2.2

Βεβαίωση από μερικούς φορολογικούς ελέγχους

€ 0,7 δις

€ 1,499 δις

214,2%

Σ.2.7.α

Διενέργεια ελέγχων πρόληψης από τις Δ.Ο.Υ. σε κλάδους ή επιχειρήσεις με υψηλή παραβατικότητα

15.000

62.238

414,9%

Ποσοστό επιχειρήσεων με παράβαση ως προς το σύνολο των ελέγχων πρόληψης από τις Δ.Ο.Υ. σε κλάδους ή επιχειρήσεις με υψηλή παραβατικότητα

25%

12,3%

49,3%

Σ.2.8

Έκδοση Πράξεων Επιβολής Προστίμων (Π.Ε.Π.), το αργότερο εντός τριών μηνών από τη διαπίστωση των παραβάσεων κατά τη διενέργεια ελέγχων πρόληψης, με σκοπό την καταπολέμηση της φοροαποφυγής και της λαθρεμπορίας.

100%

51,4%

51,4%

Υπηρεσία Ερευνών και Διασφάλισης Δηµοσίων Εσóδων ( Υ. Ε. Δ. Δ. Ε.)

Σ.2.7.β

Πλήθος προληπτικών ελέγχων προς διενέργεια

5.000

11.359

227,2%

Διαφορές προς καταλογισμό (από τις αρμόδιες Δ.Ο.Υ.) από τη διενέργεια προληπτικών ελέγχων

€ 1,5 εκ

€ 5,74 εκ

382,6%

Σ.2.9

Πλήθος ολοκληρωμένων υποθέσεων έρευνας φοροδιαφυγής και λαθρεμπορίου

200

149

74,5%

Πλήθος ολοκληρωμένων υποθέσεων έρευνας φοροδιαφυγής και λαθρεμπορίου που αφορούν απάτες στο Φ.Π.Α.

40

77

192,5%

Σ.2.10

Αύξηση των εντοπιζόμενων διαφυγόντων εσόδων από τη διενέργεια ερευνών της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., σε σχέση με το 2014

€ 35,72 εκ

€ 76,6 εκ

214,4%

Σ.2.11

Διαπίστωση διαφορών προς καταλογισμό ως ποσοστό των υποθέσεων φοροδιαφυγής και λαθρεμπορίου

80%

69,8%

87,2%

ΕΠΙΛΥΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Σ.3.7

Μείωση του ποσοστού των υποθέσεων που άγονται στα Δικαστήρια μετά από τη Δ.Ε.Δ. σε σχέση με το 2014

-10%

4,7%

0,0%

Σ.3.14

Ποσοστό ολοκλήρωσης των υποθέσεων που εξετάζονται από τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών μέχρι την προβλεπόμενη από το νόμο καταληκτική ημερομηνία

50%

56,6%

113,2%

ΕΛΕΓΧΟΙ & ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Σ.2.25

Πλήθος εκ των υστέρων τελωνειακών ελέγχων και ελέγχων δίωξης (προληπτικών) (Δεν περιλαμβάνονται οι προβλεπόμενοι από τις κείμενες διατάξεις ως υποχρεωτικοί επί της διαδικασίας έλεγχοι καθώς και οι προβλεπόμενοι ως τακτικοί έλεγχοι, οι οποίοι θα ξεπερνούν τις 200.000)

40.000

74.076

185,2%

Ποσοστό παραβατικότητας εκ των υστέρων τελωνειακών ελέγχων και ελέγχων δίωξης (προληπτικών)

6%

4,7%

78,4%

Σ.2.33

Πλήθος εκ των υστέρων τελωνειακών ελέγχων και ελέγχων δίωξης «προληπτικών» (από τους 40.000 ελέγχους) για παραποιημένα εμπορεύματα

3.000

4.003

133,4%

Ποσοστό παραβατικότητας για παραποιημένα εμπορεύματα

6%

7,5%

125,7%

Σ.2.26

Πλήθος καταλογιστικών πράξεων από τις δράσεις καταπολέμησης του λαθρεμπορίου

6.200

5.929

95,6%

Σ.2.27

Ποσά (πρόστιμα, πολλαπλά τέλη, δασμοί και φόροι) που καταλογίζονται για απλές τελωνειακές παραβάσεις και λαθρεμπόριο

€ 182,5 εκ

€ 276 εκ

151,2%

Σ.1.7

Εισπραξιμότητα επί των βεβαιούμενων προστίμων, πολλαπλών τελών, δασμών και φόρων από απλές τελωνειακές παραβάσεις και λαθρεμπόριο

10%

6,4%

64,0%

Σ.1.6

Αύξηση της εισπραξιμότητας επί των συνολικών ληξιπροθέσμων οφειλών της Τελωνειακής Διοίκησης κατά 5% σε σχέση με το επιτευχθέν αποτέλεσμα στις 31/12/2014

0,93%

1,2%

160,3%

Σ.3.9

Αύξηση του αριθμού κατόχων αδειών απλουστευμένων διαδικασιών σε σχέση με τον αριθμό που έχει επιτευχθεί έως 31/12/2014

3

3

100,0%

Αύξηση του αριθμού Εγκεκριμένων Οικονομικών Φορέων (ΑΕΟ) σε σχέση με τον αριθμό που έχει επιτευχθεί έως 31/12/2014

8

8

100,0%

Σ.2.31

Διατήρηση του ποσοστού των ελέγχων στις εξαγωγές με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο

5%

3,81%

123,8%

Διατήρηση του ποσοστού των ελέγχων στις εισαγωγές με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο

15%

24,38%

37,5%

ΕΛΕΓΧΟΙ Γ.Χ.Κ.

Σ.2.34

Υλοποίηση προγραμμάτων εργαστηριακού ελέγχου προϊόντων και υλικών (εκτός αυτών που εμπίπτουν στο νόμο περί ναρκωτικών ουσιών)

17.000

23.473

138,1%

Σ.2.35

Διεξαγωγή εργασιών σχετικών με τη διασφάλιση της είσπραξης Ε.Φ.Κ. στον τομέα αλκοόλης και ποτών αλκοόλης

17.000

20.009

117,7%

Σ.2.36

Διεξαγωγή εργασιών σχετικών με τη διασφάλιση της είσπραξης Ε.Φ.Κ. στον τομέα καυσίμων

23.000

33.336

144,9%

Σ.2.37

Υλοποίηση διεργαστηριακών σχημάτων

16

16

100,0%

Σ.2.38

Διενέργεια επιθεωρήσεων σε χώρους παρασκευής, χρήσης και διακίνησης χημικών ουσιών και προϊόντων

300

574

191,3%

Σ.2.29

Πλήθος Δελτίων Χημικής Ανάλυσης για την υποστήριξη τελωνειακών αρχών

8.000

19.045

238,1%

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ

Σ.3.1

Ποσοστό συμμόρφωσης επί των φορολογουμένων που εμφανίζουν για πρώτη φορά ληξιπρόθεσμες οφειλές, κατόπιν εφαρμογής κριτηρίων ανάλυσης κινδύνου

40%

45,3%

113,2%

Ποσοστό είσπραξης μετά από δράσεις της φορολογικής συμμόρφωσης κατά το μήνα διαχείρισης των οφειλών

25%

31,3%

125,2%

Σ.3.2

Ποσοστό υποβολής περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α. επί των υπόχρεων για κάθε φορολογική περίοδο

92%

98,0%

106,5%

Σ.3.3

Ποσοστό συμμόρφωσης επί των μη υποβληθεισών εμπροθέσμως προσωρινών δηλώσεων Φ.Ε.Ν.Π.

20%

11,03%*

55,2%

Σ.3.8

Διενέργεια τηλεφωνικών επικοινωνιών, από το τηλεφωνικό κέντρο της Δ.Φ.Σ. ( με σκοπό τη συμμόρφωση των φορολογούμενων και την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων ως προς την υποβολή δηλώσεων (Φ.Π.Α., Φ.Μ.Υ., Φ.Ε.Φ.Π.-Ν.Π., κλπ) και την καταβολή των ληξιπροθέσμων οφειλών τους)

100.000

99.045

99,0%

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Σ.4.11

Διενέργεια ελέγχων περιουσιακής κατάστασης προϊσταμένων Διευθύνσεων/Τμημάτων

70

52

74,3%

Διενέργεια ελέγχων περιουσιακής κατάστασης υπαλλήλων

130

74

56,9%

Σ.4.12

Διενέργεια ελέγχων υπαλλήλων Γ.Γ.Δ.Ε. για εντοπισμό ποινικών αδικημάτων και πειθαρχικών παραπτωμάτων

80

149

186,3%

Σ.4.13

Διενέργεια επιτόπιων ελέγχων στις κατά τόπους Υπηρεσίες για την τήρηση διατάξεων νόμων, εγκυκλίων διαταγών και πρόληψης παραβατικής συμπεριφοράς των υπαλλήλων της Γ.Γ.Δ.Ε.

50

55

110,0%

Σ.4.14

Ποσοστό αξιολόγησης των καταγγελιών που αφορούν την εμπλοκή υπαλλήλων της Γ.Γ.Δ.Ε. σε υποθέσεις διαφθοράς και παράνομες πράξεις

60%

92,4%

154,0%

Σ.4.17

Διενέργεια εσωτερικών ελέγχων για τη διασφάλιση των διαδικασιών

30

28

93,3%

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

Σ.4.20

Διεκπεραίωση των οικονομικών αιτημάτων των Υπηρεσιών της Γ.Γ.Δ.Ε. σχετικά με προμήθειες, εκτέλεση εργασιών και παροχή υπηρεσιών (με την προϋπόθεση ότι τα αιτήματα είναι επαρκώς/πλήρως τεκμηριωμένα και υφίστανται επαρκείς πιστώσεις) το αργότερο εντός μηνός από την παραλαβή και αναλόγως του περιεχομένου αυτών

100%

98,4%

98,4%

Σ.4.32

Ποσοστό προώθησης αιτημάτων διοικητικής συνδρομής

85%

100,0%

117,6%

Σ.4.50

Ποσοστό βελτίωσης του μέσου χρόνου εξυπηρετούμενων αιτημάτων του call center σε σχέση με το προηγούμενο έτος

-10%

-23,6%

236,0%

Σ.3.11

Ποσοστό ολοκλήρωσης διαδικασίας επιστροφής Φ.Π.Α. στους δικαιούχους εντός 90 ημερών

65%

45,5%

70,0%

*Πρόκειται για προσωρινά στοιχεία: δεν υπάρχουν ακόμα οριστικές μετρήσεις ως προς τη συμμόρφωση των νομικών προσώπων καθώς η δράση ξεκίνησε με μεγάλη καθυστέρηση λόγω των παρατάσεων αλλά και της καθυστερημένης λήψης του αρχείου και βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη. Επιπλέον, είναι δύσκολη η συγκέντρωση στοιχείων σε ότι αφορά τις χειρόγραφες υποβολές δηλώσεων στις Δ.Ο.Υ. κυρίως των μηδενικών ή πιστωτικών. Οριστικά αποτελέσματα θα είναι διαθέσιμα μετά τα πέρας του πρώτου τριμήνου του 2016.

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671