ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Ειδήσεις (Παρασκευή - 28/08/2015)

ΔΕΗ: Δώρο στους συνεπείς οικιακούς πελάτες το διπλάσιο του παγίου από το 2016.

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

ΔΕΗ: Δώρο στους συνεπείς οικιακούς πελάτες το διπλάσιο του παγίου από το 2016

Μικρότερους λογαριασμούς θα πληρώνουν από το 2016 οι συνεπείς οικιακοί καταναλωτές της ΔΕΗ, καθως η επιχείρηση αποφάσισε να τους δίνει ως «μπόνους» το διπλάσιο ποσό του παγίου.

Αυτό προβλέπει η νέα τιμολογιακή πολιτική που εγκρίθηκε σήμερα από το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης, ενώ στο ίδιο πλαίσιο, υιοθετούνται νέα φθηνότερα τιμολόγια για εμπορικούς και βιομηχανικούς καταναλωτές, αλλά και για μεγάλες επιχειρήσεις όπως τράπεζες, σούπερ μάρκετ κλπ.

Συγκεκριμένα, η ΔΕΗ αποφάσισε ότι θα επιστρέψει στους συνεπείς οικιακούς πελάτες - δηλαδή, σε όσους έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του 2015 - .το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό για το έτος 2016, Με αυτόν τον τρόπο η επιχείρηση επιστρέφει περίπου 30.000.000 ευρώ στους συνεπείς καταναλωτές της.

Για μονοφασική παροχή ρεύματος το όφελος θα είναι 9,12 ευρώ, για μονοφασική παροχή ρεύματος με νυκτερινό τιμολόγιο το όφελος είναι 21,12 ευρώ, για τριφασική παροχή ρεύματος (απλή) είναι 28,8 ευρώ και για τριφασική παροχή ρεύματος που διαθέτει και νυκτερινό τιμολόγιο, 40,8 ευρώ.

Γενικά η ΔΕΗ "με τη νέα εμπορική και τιμολογιακή της πολιτική, επιστρέφει συνολικά πάνω από 80.000.000 ευρώ στους πελάτες της, επιβραβεύοντας τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές και στηρίζοντας μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, οι οποίες κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες συμβάλλουν στη διατήρηση θέσεων εργασίας και στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου" σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της επιχείρησης.

Η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ

- Δημιουργία Νέου Εταιρικού Τιμολόγιου

Η ΔΕΗ σχεδίασε ένα νέο τιμολογιακό προϊόν με την ονομασία «Εταιρικό Τιμολόγιο - Corporate» με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές χρεώσεις, που προσφέρεται σε μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις και Ομίλους, που έχουν πανελλαδικά πολλά και διαφορετικά σημεία εξυπηρέτησης των πελατών τους.

- Πελάτες Μέσης Τάσης

Επέκταση των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμολογίων ΒΜ1 και ΒΜ2, που αφορούν μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις με ετήσιες καταναλώσεις ανά παροχή άνω των 13GWh, και στις παροχές με ετήσιες καταναλώσεις άνω των 10GWh - και μείωση των υπόλοιπων τιμολογίων ΒΓ,ΒΥ και ΒΧ. - Πελάτης Χαμηλής Τάσης

Μετά την ουσιαστική μείωση τον Ιούλιο του 2014 του τιμολογίου Γ21 που απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματικούς χώρους, όπως εμπορικά καταστήματα, εργαστήρια, μικρομεσαίες βιοτεχνίες, κτίρια γραφείων, μειώνεται σήμερα και το τιμολόγιο Γ22 για τους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες με ισχύ μεγαλύτερη από 25KVA.

Το νέο «Εταιρικό Τιμολόγιο - Corporate» θα διατίθεται από την 1η Σεπτεμβρίου 2015, ενώ οι μειώσεις στα τιμολόγια Μέσης και Χαμηλής Τάσης θα εφαρμοστούν από την 1η Οκτωβρίου 2015.

Δήλωση του προέδρου της ΔΕΗ Μανόλη Παναγιωτάκη

Για τη νέα τιμολογιακή πολιτική ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Μανόλης Παναγιωτάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σήμερα η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού, κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την υλοποίηση των δεσμεύσεών της προς τους πελάτες της, σε σχέση, τόσο με τη μείωση του ενεργειακού κόστους, όσο και τη στήριξη των συμπολιτών μας που δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση. Στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού των σχέσεων ΔΕΗ και καταναλωτών, η επιχείρηση αποφάσισε ουσιαστικές μειώσεις των επαγγελματικών της τιμολογίων στη μέση και χαμηλή τάση, στηρίζοντας τον παραγωγικό ιστό του τόπου και την οικονομική ανάπτυξη. Μετά λοιπόν το πρόγραμμα ευνοϊκών διακανονισμών που αποφασίσαμε πριν από δύο μήνες, ανακοινώνουμε σήμερα, νέα, σύγχρονα, μειωμένα εμπορικά και εταιρικά τιμολόγια. Επίσης νιώθουμε την ανάγκη να ανταμείψουμε στο μέτρο του δυνατού και εκείνους τους πελάτες μας, οι οποίοι τη δύσκολη αυτή περίοδο εξοφλούσαν και συνεχίζουν να εξοφλούν το λογαριασμό τους με συνέπεια. Και όταν η πλειοψηφία των καταναλωτών αυτών προέρχεται από τα λαϊκά κοινωνικά στρώματα, τότε η ευθύνη μας και το αίσθημα υποχρέωσης γίνεται ακόμα μεγαλύτερο».

«Δεν παραλείπω να τονίσω, ότι εάν ήταν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους όλοι εκείνοι που ενώ μπορούν δεν πληρώνουν, θα υπήρχε μεγαλύτερη δυνατότητα για ακόμη καλύτερα τιμολόγια και επιβράβευση. Η προσπάθεια γι' αυτό θα συνεχιστεί με ακόμη μεγαλύτερη ένταση και σύντομα θα έχουμε θετικά αποτελέσματα. Με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας να περνάει από μια μεταβατική περίοδο στην νέα εποχή, η ΔΕΗ παραμένει έμπρακτα εγγυητής σταθερότητας, ανάπτυξης και κοινωνικής αλληλεγγύης του τόπου» καταλήγει στην ανακοίνωσή του ο κ. Παναγιωτάκης.

Πηγή: http://www.enikonomia.gr/  

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671