ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΓΕΝΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Αριθμ. 10255/08.05.2015

Μεταβίβαση εξουσίας υπογραφής με εντολή Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γραμματείας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, στο διοικητικό προσωπικό του Γραφείου του και ρύθμιση θεμάτων αναπλήρωσης.

Αριθμ. 10255

(ΦΕΚ Β΄ 958/28.05.2015)

Μεταβίβαση εξουσίας υπογραφής με εντολή Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γραμματείας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, στο διοικητικό προσωπικό του Γραφείου του και ρύθμιση θεμάτων αναπλήρωσης».

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν. 3074/2002 (ΦΕΚ 296/Α΄/4-12-2002) «Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. Αναβάθμιση του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης και του Συντονιστικού Οργάνου Επιθεώρησης και Ελέγχου και άλλες διατάξεις» όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.

2. Τις διατάξεις του Π.δ. 77/2005 (ΦΕΚ 118/Α΄/20-5-2005) «Προϋποθέσεις και τρόπος διενέργειας του ελέγχου – Οργάνωση και λειτουργία του Γραφείου του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης».

3. Την υπ’ αριθμ. 10193/22-4-2014 απόφαση ΓΕΔΔ (ΦΕΚ 1105/B΄/30-4-2014) «Μεταβίβαση εξουσίας υπογραφής με εντολή Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης στους Βοηθούς Γενικούς Επιθεωρητές, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γραμματείας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, στο διοικητικό προσωπικό του Γραφείου του και ρύθμιση θεμάτων αναπλήρωσης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

4. Την ανάγκη απλούστευσης διαδικασιών, κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων με σκοπό την ταχεία διεκπεραίωση των υποθέσεων και την εξασφάλιση της εύρυθμης και αποδοτικής λειτουργίας της υπηρεσίας.

5. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

Μεταβιβάζουμε το δικαίωμα υπογραφής με εντολή Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γραμματείας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, στο διοικητικό προσωπικό του Γραφείου του και ρύθμιση θεμάτων αναπλήρωσης», η οποία ισχύει εφεξής, ως ακολούθως:

Άρθρο 1

Ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης (ΓΕΔΔ) όταν απουσιάζει ή κωλύεται αναπληρώνεται από Ειδικό Επιθεωρητή ή/ και από Προϊστάμενο Διεύθυνσης του Γραφείου του, ο οποίος ορίζεται κατά περίπτωση από τον ίδιο.

Άρθρο 2

Μεταβιβάζουμε το δικαίωμα υπογραφής στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γραμματείας με «εντολή Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης» για τα παρακάτω θέματα:

1. Τη βεβαίωση για κάθε ανάληψη πίστωσης ότι το ποσό της δαπάνης που αφορά, βρίσκεται εντός των ορίων της σχετικής πίστωσης και εντός του διαθέσιμου ποσοστού αυτής, τη διαβίβαση αυτών στην οικεία Υ.Δ.Ε. και τη διαβίβαση των σχετικών πληροφοριών για τις αναληφθείσες δεσμεύσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο και το Γ.Λ.Κ.

2. Τα έγγραφα για τον ετήσιο προγραμματισμό των δαπανών (στοχοθεσία με μηνιαία-τριμηνιαία διάρθρωση) και τις, ανά τρίμηνο, υποβαλλόμενες εκθέσεις που αναφέρονται στις αντίστοιχες με τους στόχους πραγματοποιήσεις κατά το εκάστοτε λήξαν τρίμηνο και την ανά μήνα υποβαλλόμενη πρόβλεψη για το ανώτατο όριο δαπάνης (μηνιαίες ταμειακές ανάγκες) του εκάστοτε επομένου μηνός.

3. Την αποστολή απολογιστικών κ.λπ. στοιχείων στο υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού / Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

4. Την αλληλογραφία με την τράπεζα ή πιστωτικό ίδρυμα που έχει επιλέξει το δημόσιο για την κατάθεση των διαθεσίμων του για το άνοιγμα - κλείσιμο τραπεζικών λογαριασμών για την κατάθεση του προϊόντος των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής (Χ.Ε.Π.).

5. Την αποστολή σε μηνιαία βάση των απαιτούμενων στοιχείων δημοσιονομικών αναφορών για τις πιστώσεις του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης στο υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 6, παρ. 3 σημείο ζζ του Π.δ. 99/2014 (ΦΕΚ 166/Α΄/28.8.2014).

6. Τη διαβίβαση δημοσιονομικών στοιχείων σχετικά με τον Προϋπολογισμό του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης στο υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, στον υπουργό Οικονομικών, στη Βουλή και στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4270/2014 και τις κατ’ εξουσιοδότησή του εκδιδόμενες κανονιστικές πράξεις και σχετικές εγκυκλίους.

7. Τις εκθέσεις που συνοδεύουν είτε τις προβλέψεις για το Μ.Π.Δ.Σ. σύμφωνα με την παρ. 3 του αρ. 45 του Ν. 4270/2014, είτε το σχέδιο προϋπολογισμού του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης σύμφωνα με την παρ. 12 του αρ. 54 του Ν. 4270/2014, που αιτιολογούν κάθε ετήσια απόκλιση άνω του 5% από τα πραγματοποιηθέντα, κατά την τελευταία χρήση, έξοδα του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης για την οποία υπάρχουν διαθέσιμα ετήσια οικονομικά στοιχεία.

8. Τη διαβίβαση αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης ως διατάκτη ή αιτημάτων του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης για μεταβολές του εκτελούμενου προϋπολογισμού του.

9. Τις ανά μήνα υποβαλλόμενες εκθέσεις που αναφέρονται στις ληξιπρόθεσμες οφειλές του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης κατά την λήξη του εκάστοτε προηγούμενου μήνα, όπως προκύπτουν από το τηρούμενο Μητρώο Δεσμεύσεων.

10. Τις ανά τρίμηνο υποβαλλόμενες εκθέσεις που αναφέρονται στην κατάσταση και λειτουργία του τηρουμένου Μητρώο Δεσμεύσεων κατά το εκάστοτε λήξαν τρίμηνο.

11. Τα έγγραφα με τα οποία γνωστοποιούνται ανά τρίμηνο τα στοιχεία που αναφέρονται στις πληρωτέες υποχρεώσεις του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης προς φορείς εκτός γενικής κυβέρνησης κατά την λήξη του προηγηθέντος τριμήνου.

12. Τη διαβίβαση στην οικεία υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου των δικαιολογητικών διοικητικών δαπανών, των δικαιολογητικών υπερωριακής εργασίας και των δικαιολογητικών δαπανών μετακίνησης στο εσωτερικό ή εξωτερικό καθώς και των δικαιολογητικών αποδόσεως λογαριασμών για χρηματικά εντάλματα προπληρωμής (Χ.Ε.Π.).

13. Τις καταστάσεις φορολογικών στοιχείων και βεβαιώσεις για φορολογική χρήση.

14. Την αποστολή στοιχείων ασφάλισης του προσωπικού προς τους οικείους ασφαλιστικούς φορείς.

15. Την διαβίβαση των εντύπων συγκεντρωτικών καταστάσεων μισθοδοσίας ανά μήνα προς την Δ.24η Λογαριασμών Δημοσίου του Υπουργείου Οικονομικών.

16. Την αποστολή υπεύθυνων δηλώσεων Ν. 1256/82 στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

17. Την ανακοίνωση στα Δημόσια Ταμεία για τις αποδοχές ή προσλήψεις ή απολύσεις του προσωπικού της Υπηρεσίας.

18. Τις βεβαιώσεις αποδοχών του προσωπικού που υπηρετεί στο Γραφείο του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης για κάθε νόμιμη χρήση, καθώς και τα πάσης φύσεως έγγραφα που άπτονται θεμάτων αποδοχών.

19. Τα έγγραφα με τα οποία, ανά τρίμηνο γνωστοποιούνται οι μεταβολές του προσωπικού του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης που συντελέσθηκαν κατά το εκάστοτε προηγηθέν τρίμηνο.

20. Τα έγγραφα που, ανά μήνα, γνωστοποιούν τα συγκεντρωτικά στοιχεία της μισθοδοσίας και του πλήθους των απασχολουμένων στον Γενικό Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης κατά τον προηγηθέντα μήνα.

21. Τα δελτία εισαγωγής αναλώσιμου και μη υλικού της υπηρεσίας.

22. Τα έγγραφα που αφορούν στη μέριμνα για την εκποίηση ή στην καταστροφή του περιττού ή άχρηστου υλικού και στην εκκαθάριση των αρχείων.

23. Τη διαβίβαση της πρότασης προϋπολογισμού του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης για το επόμενο έτος καθώς και της απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης για την κατανομή σε επιμέρους Κ.Α.Ε των πιστώσεων των μειζόνων κατηγοριών του εγκεκριμένου προϋπολογισμού του επόμενου έτους.

24. Τη διαβίβαση στο Εθνικό Τυπογραφείο των προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως πράξεων καθώς και έγγραφα για εκτυπώσεις, χορηγήσεις φύλλων κ.λπ.

25. Τα διαδικαστικού περιεχομένου έγγραφα πλην των περιπτώσεων για τις οποίες ειδικά εξουσιοδοτούνται με την απόφαση αυτή άλλα υπηρεσιακά όργανα.

26. Την έγκριση γνωστοποίησης διοικητικών εγγράφων κατά τις κείμενες διατάξεις και χορήγησης αντιγράφων από το τηρούμενο στην υπηρεσία αρχείο, εκτός αυτών που αφορούν σε αναφορές-καταγγελίες πολιτών.

27. Τις πράξεις για τη θέση εγγράφων στο αρχείο της Διεύθυνσης Γραμματείας, εκτός αυτών που αφορούν σε αναφορές-καταγγελίες πολιτών.

28. Τα έγγραφα για υπηρεσιακά θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Γραμματείας.

29. Τις αναλήψεις υπηρεσιακών καθηκόντων ή τις αναχωρήσεις από την υπηρεσία του πάσης φύσεως προσωπικού.

30. Την έγκριση χορήγησης των πάσης φύσεως αδειών του προσωπικού που υπηρετεί στη Διεύθυνση Γραμματείας του Γραφείου του ΓΕΔΔ, εκτός των αδειών άνευ αποδοχών, εκπαιδευτικών, κυήσεως-λοχείας-μητρότητας.

31. Τις απαντήσεις σε αιτήματα υπαλλήλων σχετικά με την υπηρεσιακή τους κατάσταση.

32. Τις βεβαιώσεις και πιστοποιητικά για κάθε νόμιμη χρήση σε θέματα που, σύμφωνα με το Νόμο, είναι δυνατό να βεβαιωθούν από στοιχεία που τηρούνται στην υπηρεσία, εκτός από τις περιπτώσεις για τις οποίες ειδικά εξουσιοδοτούνται με την απόφαση αυτή άλλα υπηρεσιακά όργανα.

33. Τη θεώρηση βιβλιαρίων νοσηλείας όλου του προσωπικού της υπηρεσίας και των μελών των οικογενειών τους και λοιπών συναφών με αυτά θεμάτων, βεβαιώσεις που αφορούν στην κατάσταση του προσωπικού καθώς και την αλληλογραφία με τις υπηρεσίες από τις οποίες προέρχονται.

34. Τις απαντήσεις στο πλαίσιο κοινοβουλευτικού ελέγχου.

35. Τα έγγραφα αποστολής αναλυτικής καταχώρησης συστημένου ταχυδρομείου περί άσκησης ένδικου μέσου και γνωστοποίησης περί μη άσκησης ένδικου μέσου από τον ΓΕΔΔ.

Άρθρο 3

Μεταβιβάζουμε το δικαίωμα υπογραφής στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης «με εντολή Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης» για τα παρακάτω θέματα:

1. Την έγγραφη επικοινωνία με τους δημόσιους φορείς και τους υπόχρεους δήλωσης περιουσιακής κατάστασης υπαλλήλους τους κατά τη διενέργεια του ελέγχου των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης.

2. Την έγκριση χορήγησης των πάσης φύσεως αδειών του προσωπικού που υπηρετεί στη Διεύθυνση Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης του Γραφείου του ΓΕΔΔ εκτός των αδειών άνευ αποδοχών, εκπαιδευτικών, κυήσεως – λοχείας –μητρότητας.

3. Τις πράξεις για τη θέση εγγράφων στο αρχείο της Διεύθυνσης Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, εκτός αυτών που αφορούν σε αναφορές-καταγγελίες πολιτών.

Άρθρο 4

Μεταβιβάζουμε το δικαίωμα υπογραφής στο Θεόδωρο Μαραϊδώνη υπάλληλο με Δ΄ βαθμό του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, στη Δέσποινα Σπαθαράκη υπάλληλο με Β΄ βαθμό του κλάδου ΠΕ Δημοσιονομικών, στην Παγώνα Ορφανού υπάλληλο με Δ΄ βαθμό του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, στην Παναγιώτα Φούρλα υπάλληλο με ΣΤ΄ βαθμό του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, στη Χρυσή Κάνδυλα, υπάλληλο με Δ΄ βαθμό του κλάδου ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού και στη Σταυρούλα Μπόττα υπάλληλο με Δ΄ βαθμό του κλάδου ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού για τα παρακάτω θέματα:

1. Τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής υπαλλήλων και πολιτών.

2. Την επικύρωση αντιγράφων από τα πρωτότυπα ή από τα ακριβή αντίγραφα εγγράφων που τηρούνται στα αρχεία της Υπηρεσίας, καθώς και την επικύρωση αντιγράφων δημοσίων εγγράφων.

3. Τη σύνταξη και υπογραφή των εγγράφων που είναι απαραίτητα για τη διακίνηση και τη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας της υπηρεσίας.

Άρθρο 5

Τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γραμματείας όταν απουσιάζει ή κωλύεται αναπληρώνει ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης.

Άρθρο 6

Τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επεξεργασίας Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης όταν απουσιάζει ή κωλύεται αναπληρώνει ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Γραμματείας.

Άρθρο 7

Οι αρμοδιότητες των παραπάνω διατάξεων διατηρούνται παράλληλα και από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Οι αρμοδιότητες του άρθρου 2 της παρούσας ασκούνται αποκλειστικά από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γραμματείας σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 24 και 65 του Ν. 4270/2014 (ΦΕΚ 143/Α/28.6.2014).

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 8 Μαΐου 2015

Ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης

Λέανδρος Ρακιντζής

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671