ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ (πλην Υπ. Οικονομικών)"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Δελτίο Τύπου (Δευτέρα - 23/03/2015)

Επιστολή Λ.Σ.Α.: «Συνάντηση του Δ.Σ. του Λ.Σ.Α. με την Αν. Υπ. Οικ., κα Βαλαβάνη».

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

Διεύθυνση:

Ελ. Βενιζέλου 75Νέα Ιωνία142 31

Τηλέφωνο: 210-51.38.289, 210-51.32.661,210 51.57.310

Τηλεομοιοτυπία: 210-51.32.661

Κινητό: 698-03.48.450

23/03/2015

Επιστολή Λ.Σ.Α.: «Συνάντηση του Δ.Σ. του Λ.Σ.Α. με την Αν. Υπ. Οικ., κα Βαλαβάνη»

ΠΡΟΣ

Υπουργείο Οικονομικών

Αναπ. Υπ. Οικονομικών, κα Βαλαβάνη Νάντια

Αθήνα, 17 Μαρτίου 2015

Θέμα: «Συνάντηση του Δ.Σ. του Λ.Σ.Α. με την Αν. Υπ. Οικ., κα Βαλαβάνη»

Αξιότιμη κυρία Βαλαβάνη,

Ύστερα από την από 13/03/2015 τηλεφωνική επικοινωνία της κας Βεγίρη με τον πρόεδρο του Λ.Σ.Α., κ. Κυριακόπουλο Νικόλαο, σας στέλνουμε τα θέματα για την έναρξη ενός εποικοδομητικού διαλόγου μαζί σας, που θα αφορά την παράθεση προβλημάτων και την επίλυσή τους, καθώς και προτάσεις για τη δημιουργία ενός δίκαιου και εκσυγχρονισμένου φορολογικού συστήματος:

1. Όλες οι συναλλαγές άνω των 250€ για τα Φ.Π. να γίνονται με τραπεζικό μέσο (πχ. χρεωστική κάρτα, πιστωτική κάρτα, κάρτα prepaid, επιταγή ή μεταφορά μέσω e-banking), με σκοπό σε 4 έτη το όριο να γίνει 25€. Από την άλλη μεριά, τα Ν.Π. θα πρέπει να επιδοτηθούν μέσω ΕΣΠΑ για την αγορά του POINT OF SALE (p.o.s.), το οποίο και θα διαχωρίζει την καθαρή αξία από το Φ.Π.Α.. Η καθαρή αξία θα κατατίθεται στο λογαριασμό του επιτηδευματία και το Φ.Π.Α. στο λογαριασμό του Δημοσίου.

2. Αλλαγές στη Φορολογία εισοδήματος

α) Φυσικά Πρόσωπα

• Όλα τα έξοδα του Φ.Π. πρέπει να εκπίπτουν από τα πάσης φύσεως έσοδα του Φ.Π.. Αυτό δημιουργεί το αίσθημα δίκαιου φόρου, δεδομένου ότι τα Φ.Π. φορολογούνται στο εισόδημα που τους έχει απομείνει.

Έσοδα- Έξοδα= Φορολογητέο Εισόδημα

β) Νομικά Πρόσωπα

• Τα έξοδα των Ν.Π. –οντοτήτων, θα πρέπει να εκπίπτουν από όλο τον κύκλο εργασιών, χωρίς να παρεμβαίνει η φορολογική διοίκηση, για το αν θα πρέπει να εκπίπτουν ή όχι.

• Εάν υπάρχει ζημιά πάνω από 3 έτη, τότε θα γίνεται έλεγχος, από όπου θα προκύπτει εάν υπάρχουν κίνδυνοι που δημιουργούν αμφιβολία για τη δυνατότητα συνέχισης της δραστηριότητας ή όχι του Ν.Π..

3. Βελτίωση του Ν. 4172/2013: Για να διευκολυνθεί η Διοίκηση και οι φορολογούμενοι θα πρέπει να τροποποιηθούν κάποια άρθρα του νόμου (π.χ. Άρθρο 22, άρθρο 23).

4. Δημιουργία ενός εντύπου για τη δήλωση στοιχείων φορολογούμενων Φ.Π. (εκτός της ακίνητης περιουσίας), όπου ο φόρος θα είναι κλιμακωτός (π.χ. 15% στα χαμηλά εισοδήματα έως 50% στα υψηλά)

5. Συμψηφισμός απαιτήσεων όλου του Δημοσίου με απαιτήσεις των οντοτήτων (Φ.Π. και Ν.Π.)

6. Ενιαίος φορολογικός συντελεστής για όλες τις επιχειρήσεις έως 15% (flat tax): για λόγους ανταγωνιστικότητας με τις γειτονικές μας χώρες.

7. Μείωση του ανώτατου συντελεστή Φ.Π.Α., που δυστυχώς σήμερα αποτελεί το ¼ της συνολικής αξίας του αγαθού ή της υπηρεσίας. Εφαρμογή μειωμένων συντελεστών για τα είδη πρώτης ανάγκης (πχ. τρόφιμα, φάρμακα) και για εκείνες τις υπηρεσίες ή τα αγαθά που δημιουργούν προστιθέμενη αξία και συμμετέχουν σημαντικά στο Α.Ε.Π. (π.χ. τουρισμός, εστίαση, κτλ.).

8. Όλες οι εργασίες (π.χ. έναρξη, μεταβολή, κτλ) να γίνονται από τον λογιστή.

9. Απογραφή περιουσιακής κατάστασης-κινητής και ακίνητης περιουσίας.

10. Κατάργηση «τέλους επιτηδεύματος»: Δεν υπάρχει ανταποδοτικότητα.

11. Κατάργηση έκτακτων εισφορών.

12. Κατάργηση φόρων υπέρ τρίτων.

13. Κατάργηση Συγκεντρωτικών καταστάσεων ΜΥΦ.

14. Κατάργηση υπέρογκων προστίμων

15. Εκτελωνισμός: Έλεγχος από τις τράπεζες του προτιμολογίου με το τελικό τιμολόγιο στις εισαγωγές.

16. Πιστοποίηση του Συστήματος Taxisnet: Θα έπρεπε να υπάρχει πιστοποίηση Tier 4, που αφορά όλα τα συστήματα διαχείρισης ευαίσθητων δεδομένων. Το ισχύον σύστημα δεν είναι πιστοποιημένο, είναι free tier.

17. Μετατροπή του επιδόματος ανεργίας σε επίδομα εργασίας: Είναι προτιμότερο να δίνονται χρήματα από το κράτος στον άνεργο μέσω του εργοδότη, έτσι ώστε κάθε άνεργος να προσφέρει εργασία.

18. Πληρωμές προσωπικού μέσω τραπέζης.

19. Μεταβίβαση προσωπικών εταιριών (ΟΕ, ΕΕ, ατομικές, κα): Υπάρχουν προβλήματα στον προσδιορισμό αρχικής αξίας (κτήσης) για να υπολογιστεί η τυχόν υπεραξία.

20. Εφαρμογή Ε.Λ.Π. από έτος 2016.

Οι προτάσεις 1,2,3,4,5,6,7, 18 θα πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα και άμεσα για να υπάρξει σωστό αποτέλεσμα, καθώς και να υπάρχει 10ετής δέσμευση των παραπάνω, ώστε οι επενδυτές να νιώθουν ασφαλείς για τις μελλοντικές τους επενδύσεις.

Σε αναμονή της ενημέρωσής σας για την ημερομηνία της συνάντησης, ώστε να σας τεκμηριώσουμε τις παραπάνω προτάσεις.

Σας ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας.

Με τιμή,

Το Δ.Σ.

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671