ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Ειδήσεις (Τετάρτη - 17/12/2014)

Βαθμό κάτω από τη βάση βάζουν οι επιχειρήσεις σε εφορίες και ΙΚΑ.

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Βαθμό κάτω από τη βάση βάζουν οι επιχειρήσεις σε εφορίες και ΙΚΑ

ΡΟΥΛΑ ΣΑΛΟΥΡΟΥ

Στα γκισέ των εφοριών και του ΙΚΑ χάνουν τον περισσότερο χρόνο τους οι επιχειρήσεις που αξιολογούν τις συγκεκριμένες υπηρεσίες με βαθμό κάτω από τη βάση. Ερευνα της 4hr.gr αξιολογεί τις υπηρεσίες των εφοριών, του υπουργείου Εργασίας, του ΙΚΑ, του ΟΑΕΔ και του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας από 4,9 έως το πολύ 5,4 με άριστα το 10. Οι Επιθεωρήσεις Εργασίας φαίνεται πως... διασώζονται, καθώς εμφανίζουν θετικότερα σχόλια σε σχέση με την επάρκεια των γνώσεων και τον ζήλο των υπαλλήλων τους, ενώ ακολουθούν το ΙΚΑ και ο ΟΑΕΔ. Ωστόσο, σε πολύ σημαντικό ποσοστό, τα 250 στελέχη επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα εκτιμούν ότι οι υπάλληλοι των συγκεκριμένων οργανισμών δεν είναι αντικειμενικοί. Οι αρνητικές αξιολογήσεις κυμαίνονται σε πολύ υψηλά ποσοστά, μεταξύ 59% και 73% και πρωταθλητές αναδεικνύονται οι υπάλληλοι στις εφορίες (73%) και τις Επιθεωρήσεις Εργασίας (70%).

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 15 μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014 με τη μορφή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που στάλθηκε σε επιχειρήσεις που απασχολούν πάνω από 35 άτομα. Συμμετείχαν 250 στελέχη ανθρωπίνου δυναμικού από τον ιδιωτικό τομέα, κυρίως από τις περιοχές Αττικής και Θεσσαλονίκης.

Η εφορία αναδείχθηκε η πλέον χρονοβόρος για τις επιχειρήσεις, καθώς δαπανώνται οι περισσότερες ανθρωποημέρες ανά μήνα από τις επιχειρήσεις. Με μικρή απόσταση ακολουθεί το ΙΚΑ.

Οι υπάλληλοι των εφοριών συγκέντρωσαν το 73% των αρνητικών κρίσεων ως προς την αντικειμενικότητα έναντι των επιχειρήσεων. Οι θετικές κρίσεις ότι η εφορία έχει βελτιώσει τις υπηρεσίες της έναντι του παρελθόντος υπερτερούν κατά 2% των αρνητικών κρίσεων. Ομως, η γενική εικόνα ελαφράς βελτίωσης δεν επιβεβαιώνεται από τις επιχειρήσεις με 50-99 εργαζομένους, καθώς οι αρνητικές κρίσεις στην κατηγορία αυτή υπερτερούν κατά 12% των θετικών.

Το υπουργείο Εργασίας αξιολογείται κατά μέσον όρο με τον βαθμό 5, δηλαδή υπερέχει μόνο της εφορίας και οι αρνητικές αξιολογήσεις είναι σημαντικά περισσότερες από τις θετικές σε σχέση με τους άλλους οργανισμούς. Οι υπάλληλοί του συγκεντρώνουν επίσης τη χαμηλότερη βαθμολογία κατά μέσον όρο 5,3 – μαζί με τους υπαλλήλους της εφορίας. Κάτω από τη βάση του 5 αξιολογούνται το επίπεδο οργάνωσης του υπουργείου Εργασίας (4,8) και η ταχύτητα εξυπηρέτησης (4,7). Η επάρκεια γνώσεων των υπαλλήλων του βαθμολογείται με 5,7, ενώ ο ζήλος των υπαλλήλων με 4,8. Οι αρνητικές αξιολογήσεις ως προς τον ζήλο φθάνουν το 52%. Το ΙΚΑ βαθμολογήθηκε με 5,2, με τις αρνητικές αξιολογήσεις του επιπέδου οργάνωσής του και του ζήλου των υπαλλήλων του να φθάνουν το 52%. Περισσότερες θετικές αξιολογήσεις συγκεντρώνει η επάρκεια γνώσεων των υπαλλήλων (34%) και το επίπεδο εξυπηρέτησης (29%).

Οι θετικές κρίσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών του ΙΚΑ έναντι του παρελθόντος υπερτερούν κατά 7% των αρνητικών, όμως η γενική εικόνα βελτίωσης αναιρείται για τις επιχειρήσεις που απασχολούν έως 50 εργαζομένους. Το 63% αυτών των επιχειρήσεων δηλώνει ότι οι υπηρεσίες του ΙΚΑ χειροτέρεψαν.

Οι υπηρεσίες του ΟΑΕΔ με 5,3 κατατάσσονται στη δεύτερη θέση μεταξύ των οργανισμών που αξιολογήθηκαν. Τις περισσότερες θετικές αξιολογήσεις συγκεντρώνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης (31%) και η επάρκεια γνώσεων των υπαλλήλων (27%). Τις περισσότερες αρνητικές αξιολογήσεις συγκεντρώνουν το επίπεδο οργάνωσης (50%), ο ζήλος των υπαλλήλων (49%) και η ταχύτητα εξυπηρέτησης (45%). «Σκοπός της έρευνας ήταν να αποτυπωθεί η γνώμη που έχουν τα στελέχη διεύθυνσης ανθρωπίνου δυναμικού για την ωφελιμότητα, την ταχύτητα και την επάρκεια των δημοσίων υπηρεσιών ώστε να αντιμετωπισθούν τα προβληματικά σημεία και να ενισχυθούν τα θετικά», δήλωσε ο επιστημονικός διευθυντής του 4hr.gr, δρ Εργατικού Δικαίου, Γ. Τουτζιαράκης.

Πηγή: http://www.kathimerini.gr/

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671