ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ - Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ."
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
ΙΚΑ Αριθ. Πρωτ. Π51/24/18.07.2014

Ηλεκτρονική πιστοποίηση Δήμων για την άντληση μέσω διαδικτύου των αποφάσεων γνωστοποίησης αποτελέσματος αναπηρίας υγειονομικών επιτροπών ΚΕ.Π.Α..

Πρωτότυπο έγγραφο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΙΣΘΩΤΩΝ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΑΣΦ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ & Ι.Ε.

ΤΜΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Πληροφορίες: Δαβάκη Ε.

Ταχ. Διεύθυνση: Αγ. Κων/νου 8

Τ.Κ. 10241 Αθήνα

Τηλ: 210 5215387 -388

FAX: 210 5229066

e-mail: diefanap@ika.gr

Αθήνα ,18/7/2014

Αριθ. Πρωτ. Π51/24

Προς

• ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΩΝ

ΕΛΛΑΔΑΣ (ΚΕΔΕ)

Ακαδημίας 65 και Γενναδίου 8

10678 Αθήνα

Email: info@kedke.gr

Με την υποχρέωση να

κοινοποιήσουν το παρόν έγγραφο

σε όλους τους Δήμους της

Επικράτειας

Κοινοποίηση :

• Υπουργείο Εσωτερικών

Σταδίου 27

101 83 Αθήνα

• Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης και ΗΕΣ

Ευαγγελιστρίας 2

Αθήνα

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ:

• Γρ. Διοικητή

• Γρ. Γ.Δ.Α.Υ

ΘΕΜΑ: «Ηλεκτρονική πιστοποίηση Δήμων για την άντληση μέσω διαδικτύου των αποφάσεων γνωστοποίησης αποτελέσματος αναπηρίας υγειονομικών επιτροπών ΚΕ.Π.Α.»

Σχετ.: Π51/41/11-11-2013 και Γ23/232/14-11-2013 έγγραφα μας.

Η υπηρεσία μας έχει δρομολογήσει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες αρμοδιότητάς της προκειμένου να πιστοποιήσει τον κάθε Δήμο της Επικράτειας αυτοτελώς, προκειμένου να έχει πρόσβαση στην εφαρμογή μέσω web για την ανάκτηση της « Γνωστοποίησης Αποτελέσματος Πιστοποίησης Αναπηρίας » για τη χορήγηση Προνοιακών Επιδομάτων και λοιπών Παροχών που απαιτούν υγειονομική γνωμάτευση ΚΕΠΑ.

Κατόπιν τούτου, για να πραγματοποιηθεί η εν λόγω ενέργεια απαιτείται οι Δήμαρχοι να ορίσουν εκπρόσωπό τους ως υπεύθυνο ώστε να ακολουθήσουν την παρακάτω περιγραφόμενη διαδικασία :

Βήμα 1 : εγγραφή σας στο web, στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, στην κατηγορία «ηλεκτρονικές Υπηρεσίες/Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Πιστοποιημένους φορείς/Πιστοποίηση Φορέων για την Γνωστοποίηση Αποτελέσματος Πιστοποίησης Αναπηρίας», ως νόμιμοι Διαχειριστές. (αφού ολοκληρώσετε επιτυχώς την εγγραφή σας στο web εκδίδεται ο αριθμός πρωτοκόλλου καταχώρησης)

Βήμα 2 : ο εκπρόσωπος(νόμιμος διαχειριστής) που θα ορίσετε θα πρέπει να μεταβεί στο αρμόδιο ΙΚΑ ΕΤΑΜ με το εκτυπωμένο αποδεικτικό καταχώρησης, ώστε να του αποδοθεί ο κλειδάριθμος. Σημειωτέον ότι κατά τη μετάβασή του στην υπηρεσία ο εκπρόσωπος θα πρέπει να προσκομίσει σχετική εξουσιοδότηση από τον Δήμαρχο καθώς και αντίγραφο της αστυνομικής του ταυτότητας.

Σημεία απόδοσης κλειδαρίθμου :

Για το Ν. Αττικής

Διοίκηση ΙΚΑ-ΕΤΑΜ- Δ/νση Αναπηρίας και Ι.Ε. ( Αγ.Κων/νου 8, 6ος Όροφος, γρ.610)

Για την υπόλοιπη Ελλάδα

Το πλησιέστερο Υποκατάστημα ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο οποίο λειτουργεί γραφείο ΚΕΠΑ (γρ. Διευθυντή) (συν/νος πίνακας με σημεία ΚΕΠΑ)

Βήμα 3 : Με τον κλειδάριθμο πλέον, στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στη κατηγορία «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες/Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Πιστοποιημένους Φορείς/Πιστοποίηση Φορέων για την Γνωστοποίηση Αποτελέσματος Πιστοποίησης Αναπηρίας επιλέγοντας την βασική λειτουργία «ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΤΗ» θα ολοκληρώσετε την εγγραφή σας (οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.ika.gr/gr/infopages/foreis/manuals.cfm με εγχειρίδια χρήσης).

Βήμα 4 : Μετά την επιτυχή ενεργοποίηση χρήστη, προκειμένου να δημιουργήσετε χρήστες, βάσει των απαιτήσεων του Δήμου σας, θα πρέπει να αποστείλετε e mail στο info@ika.gr με θέμα «Πρόσβαση στην υπηρεσία γνωστοποίησης αποτελεσμάτων Γνωστοποίησης Αναπηρίας» με το οποίο θα μας γνωστοποιήσετε τα εξής στοιχεία :

ΟΝΟΜΑ ΦΟΡΕΑ (π.χ. Δήμος Αιγάλεω)

Διεύθυνση Φορέα ( ταχυδρομική Δ/νση του φορέα σας)

Στοιχεία χρήστη-διαχειριστή της εφαρμογής (ονοματεπώνυμο-τηλέφωνο επικοινωνίας -e mail) καθώς και τα στοιχεία που απαιτούνται αναφορικά με την διεύθυνση και την στατική IP των σημείων που θέλετε να αποκτήσουν πρόσβαση στην εφαρμογή.

Σημειωτέον ότι κατόπιν της παραλαβής και επεξεργασίας των ανωτέρω στοιχείων θα ενημερωθείτε σχετικά με τον τρόπο μέσω του οποίου θα έχετε πρόσβαση στην υπηρεσία (σχετικό σύνδεσμο url).

Η διαδικασία εγγραφής σας καθώς και η παραλαβή του κλειδαρίθμου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εκ μέρους σας μέχρι 30/8/2014 καθότι η Υπηρεσία μας τους αμέσους επόμενους μήνες θα διακόψει τη χορήγηση επικυρωμένων αντιγράφων ιατρικών γνωματεύσεων στους ενδιαφερόμενους.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση.

Συνημμένα (.pdf)

Ο ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

Διονύσης Πατσούρης

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671