ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ (πλην Υπ. Οικονομικών)"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
Δελτίο Τύπου (Παρασκευή - 11/07/2014)

Διαδικασία υποβολής αποφάσεων Γενικών Συνελεύσεων Α.Ε. στο ΕΒΕΑ.

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Ακαδημίας 7, ΤΚ 10671, Αθήνα, Τηλ.: +30 210 3604815-9,

Fax: +30 210 3616464, E-mail: info@acci.gr

Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2014

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ Α.Ε. ΣΤΟ ΕΒΕΑ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Γ.Σ. Α.Ε. (μέχρι 18-07-2014)

• ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Γ.Σ. Α.Ε. (από 21-07-2014 & μετά)

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Γ.Σ. ΑΕ (Μέχρι 18/7/2014)

Όσες ΑΕ δεν υποβάλλουν, για καταχώρηση στο ΓΕΜΗ, τις αποφάσεις των Γεν. Συνελεύσεων, ηλεκτρονικά (μέσω του http://www.businessportal.gr/) και επιλέξουν να τις καταθέσουν με φυσική παρουσία στο ΕΒΕΑ, θα πρέπει:

- Να έχουν κάνει απογραφή στο ΓΕΜΗ & να έχουν καταθέσει το φυσικό φάκελό της.

- Τα υποβαλλόμενα αίτηση & νόμιμα δικαιολογητικά (έγγραφα), να έχουν πρωτότυπες υπογραφές.

- Να υποβάλλουν ξεχωριστή αίτηση, για κάθε απόφαση της Γενικής Συνέλευσης (όπως οι κατωτέρω περιπτώσεις Α, Β, Γ & Δ), που θα βρουν στη Δ/νση : “www.acci.gr> “Εικονίδιο Γ.Ε.ΜΗ.” > “Αίτηση- Δήλωση: Καταχώρησης στο ΓΕΜΗ Αποφάσεων Γενικών Συνελεύσεων Α.Ε.”. (Για κατάθεση μέχρι 18/7/2014)

- Να καταβάλλουν (στο Ταμείο του ΕΒΕΑ και όχι μέσω του ΤΑΧΙS) το αντίστοιχο τέλος των 10,00 € για κάθε καταχώρηση (σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις).

- Να επισυνάπτουν στην αίτηση όλα τα νόμιμα δικαιολογητικά (έγγραφα), για κάθε απόφαση της Γενικής Συνέλευσης (όπως οι κατωτέρω περιπτώσεις Α, Β, Γ & Δ), που απαιτείται καταχώρηση στο ΓΕΜΗ, για νομιμοποίηση ή/και για δημοσιότητά των και συγκεκριμένα:

Α) Για την Έγκριση των Οικονομικών Καταστάσεων Χρήσης με ή χωρίς Εκλογή Ελεγκτών, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2. Διπλότυπο Δ.Ο.Υ. ή ηλεκτρονικό παράβολο του ΤΑΧΙS, ύψους (289,72 €) για το ΦΕΚ.

Σε περίπτωση εκλογής Ελεγκτών, θα πρέπει να αναγράφονται στα στοιχεία τους: Ονοματεπώνυμο, Πατρώνυμο, ΑΦΜ, αριθμός ΣΟΕΛ (αν είναι ορκωτοί) ή Αριθμός Μητρώου Οικονομικού Επιμελητηρίου και Αριθμός Αδείας και Τάξη Ελεγκτού (αν δεν είναι ορκωτοί).

Β) Για την Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου και για τη Συγκρότησή του ΔΣ σε σώμα, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2. Πρακτικό Διοικητικού Συμβουλίου για Συγκρότηση σε Σώμα και για παροχή εκπροσώπησης.

3. Διπλότυπο Δ.Ο.Υ. ή ηλεκτρονικό παράβολο του ΤΑΧΙS, ύψους (289,72 €) για το ΦΕΚ.

Για τα Μέλη του ΔΣ και για τους εκπροσώπους, πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία: Ονοματεπώνυμο, Πατρώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, Τ.Κ., ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΔΟΥ και ιδιότητα (αξίωμα).

Γ) Για την Τροποποίηση άρθρου/ων του Καταστατικού τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2. Νέο Κείμενο καταστατικού [όπως διαμορφώθηκε μετά την τροποποίηση] (εις τριπλούν),

3. Διπλότυπο Δ.Ο.Υ. ή ηλεκτρονικό παράβολο του ΤΑΧΙS, ύψους (289,72 €) για το ΦΕΚ.

4. Σε περίπτωση αύξησης κεφαλαίου πρέπει να υποβληθεί Γραμμάτιο καταβολής ποσού 1‰ επί του μετοχικού κεφαλαίου υπέρ της Επιτροπής Ανταγωνισμού (Καταβάλλεται στον λογαριασμό: 040/546191-03 της Εθνικής Τράπεζας, αριθ. πελάτη 001 075 0002)–(Προσοχή : Γραμμάτιο 1 ‰ δεν καταβάλλεται για περιπτώσεις τροποποίησης ΑΕ με βάση Ν. 1297/92 και 2166/93).

5. Σε περίπτωση αλλαγής επωνυμίας ή/και Διακριτικού τίτλου το πρακτικό της ΓΣ, πρέπει να συνοδεύεται από προέγκριση του δικαιώματος χρήσης της νέα επωνυμίας ή/και του διακριτικού τίτλου της εταιρείας από το ΕΒΕΑ (εκδίδεται με καταβολή τέλους 50,00 € στο Ταμείο του ΕΒΕΑ).

Δ). Για την Έγκριση των οικονομικών καταστάσεων με τροποποίηση των ποσών αυτών, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2. Τροποποιημένες οικονομικές καταστάσεις (Ισολογισμός, Αποτελέσματα χρήσης, Πίνακα διάθεσης αποτελεσμάτων κλπ),

3. Διπλότυπο Δ.Ο.Υ. ή ηλεκτρονικό παράβολο του ΤΑΧΙS, ύψους (544,67€) για το ΦΕΚ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την ταχύτερη διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας, επεξεργασίας, ελέγχου και καταχώρησης των αποφάσεων των Γ.Σ. ή των ΔΣ και έκδοσης των Ανακοινώσεων, παρακαλούνται οι αιτούντες, όπως :

(α) Υποβάλλουν, όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά και σε ψηφιακή μορφή (CDή USB),με ξεχωριστό αρχείο PDF για κάθε νόμιμα υπογεγραμμένο δικαιολογητικό και σε ένα σετ φωτοτυπίες των δικ/κων, προκειμένου να σταλούν στην αρμόδια Υπηρεσία Α.Ε των Περιφερειών στη περίπτωση προβλήματος στα ηλεκτρονικά αρχεία.

(β) Συνυποβάλλουν στο CDή USB και σε ξεχωριστό αρχείο WORD, το, κατά απόφαση ΓΣ ή ΔΣ, σχέδιο Ανακοίνωσης, που θα βρουν στη Δ/νση : http://www.acci.gr/acci/business_information/ebea_Gemi/tabid/1483/language/el-GR/Default.aspx#anakoinoseis δεόντως συμπληρωμένο (με copy & paste) από τα πρακτικά των ΓΣ ή ΔΣ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Αν δεν υποβληθούν τα ως άνω (α) & (β), η όλη διαδικασία καταχώρησης των αποφάσεων και έκδοσης των Ανακοινώσεων, λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων, θα καθυστερήσει πολύ.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Γ.Σ. ΑΕ(από 21-07-2014 & μετά)

Όσες ΑΕ δεν υποβάλλουν, για καταχώρηση στο ΓΕΜΗ, τις αποφάσεις των Γεν. Συνελεύσεων, ηλεκτρονικά (μέσω του http://www.businessportal.gr/) και επιλέξουν να τις καταθέσουν με φυσική παρουσία στο ΕΒΕΑ, θα πρέπει:

- Να έχουν κάνει απογραφή στο ΓΕΜΗ & να έχουν καταθέσει το φυσικό φάκελό της.

- Τα υποβαλλόμενα αίτηση & νόμιμα δικαιολογητικά (έγγραφα), να έχουν πρωτότυπες υπογραφές.

- Να υποβάλλουν αίτηση, καταχώρισης αποφάσεων Γενικής Συνέλευσης (όπως οι κατωτέρω περιπτώσεις Α, Β, Γ & Δ), που θα βρουν στη Δ/νση : “www.acci.gr” > “Εικονίδιο Γ.Ε.ΜΗ.” > “Αίτηση- Δήλωση: Καταχώρησης στο ΓΕΜΗ Αποφάσεων Γενικών Συνελεύσεων Α.Ε.”. (Για κατάθεση από τις 21/7/2014 και μετά)

- Να καταβάλλουν (στο Ταμείο του ΕΒΕΑ και όχι μέσω του ΤΑΧΙS) το αντίστοιχο τέλος των 10,00 € για κάθε καταχώρηση (σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις).

- Να επισυνάπτουν στην αίτηση όλα τα νόμιμα δικαιολογητικά (έγγραφα), για κάθε απόφαση της Γενικής Συνέλευσης (όπως οι κατωτέρω περιπτώσεις Α, Β, Γ & Δ), που απαιτείται καταχώρηση στο ΓΕΜΗ, για νομιμοποίηση ή/και για δημοσιότητά των και συγκεκριμένα:

Α) Για την Έγκριση των Οικονομικών Καταστάσεων Χρήσης (χωρίς τροποποίησή τους) και με ή χωρίς Εκλογή Ελεγκτών, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

Σε περίπτωση εκλογής Ελεγκτών, θα πρέπει να αναγράφονται στα στοιχεία τους: Ονοματεπώνυμο, Πατρώνυμο, ΑΦΜ, αριθμός ΣΟΕΛ (αν είναι ορκωτοί) ή Αριθμός Μητρώου Οικονομικού Επιμελητηρίου και Αριθμός Αδείας και Τάξη Ελεγκτού (αν δεν είναι ορκωτοί).

Β) Για την Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου και για τη Συγκρότησή του ΔΣ σε σώμα, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2. Πρακτικό Διοικητικού Συμβουλίου για Συγκρότηση σε Σώμα και για παροχή εκπροσώπησης και δικαιωμάτων υπογραφής.

Για τα Μέλη του ΔΣ και για τους εκπροσώπους, πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία: Ονοματεπώνυμο, Πατρώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, Τ.Κ., ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΔΟΥ και ιδιότητα (αξίωμα).

Γ) Για την Τροποποίηση άρθρου/ων του Καταστατικού τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2. Νέο Κείμενο καταστατικού [όπως διαμορφώθηκε μετά την τροποποίηση] (εις τριπλούν),

3. Σε περίπτωση αύξησης κεφαλαίου πρέπει να υποβληθεί Γραμμάτιο καταβολής ποσού 1‰ επί του μετοχικού κεφαλαίου υπέρ της Επιτροπής Ανταγωνισμού (Καταβάλλεται στον λογαριασμό: 040/546191-03 της Εθνικής Τράπεζας, αριθ. πελάτη 001 075 0002)–(Προσοχή : Γραμμάτιο 1 ‰ δεν καταβάλλεται για περιπτώσεις τροποποίησης ΑΕ με βάση Ν. 1297/92 και 2166/93).

4. Σε περίπτωση αλλαγής επωνυμίας ή/και Διακριτικού τίτλου το πρακτικό της ΓΣ, πρέπει να συνοδεύεται από προέγκριση του δικαιώματος χρήσης της νέα επωνυμίας ή/και του διακριτικού τίτλου της εταιρείας από το ΕΒΕΑ (εκδίδεται με καταβολή τέλους 50,00 € στο Ταμείο του ΕΒΕΑ).

Δ). Για την Έγκριση των οικονομικών καταστάσεων με τροποποίηση των ποσών αυτών, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2. Τροποποιημένες οικονομικές καταστάσεις (Ισολογισμός, Αποτελέσματα χρήσης, Πίνακας διάθεσης αποτελεσμάτων κλπ)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την ταχύτερη διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας, επεξεργασίας, ελέγχου και καταχώρησης των αποφάσεων των Γ.Σ. ή των ΔΣ και έκδοσης των Ανακοινώσεων, παρακαλούνται οι αιτούντες, όπως :

(α) Υποβάλλουν, όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά και σε ψηφιακή μορφή (CDή USB),με ξεχωριστό αρχείο PDF για κάθε νόμιμα υπογεγραμμένο δικαιολογητικό) και σε ένα σετ φωτοτυπίες των δικ/κων, προκειμένου να σταλούν στην αρμόδια Υπηρεσία Α.Ε των Περιφερειών στη περίπτωση προβλήματος στα ηλεκτρονικά αρχεία.

(β) Συνυποβάλλουν στο CDή USB και σε ξεχωριστό αρχείο WORD, το, κατά απόφαση ΓΣ ή ΔΣ, σχέδιο Ανακοίνωσης, που θα βρουν στη Δ/νση : “www.acci.gr” >“Εικονίδιο Γ.Ε.ΜΗ.” > “Σχέδια ανακοινώσεων για ΑΕ και ΕΠΕ)”, δεόντως συμπληρωμένο (με copy & paste) από τα πρακτικά των ΓΣ ή ΔΣ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Αν δεν υποβληθούν τα ως άνω (α) & (β), η όλη διαδικασία καταχώρησης των αποφάσεων και έκδοσης των Ανακοινώσεων, λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων, θα καθυστερήσει πολύ.

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671